اخبار نساجی

تغییر رییس صندوق توسعه پیش از برگزاری جلسه هیات امنا / صفدر حسینی به صندوق توسعه می‌رود

 

تغییر رییس صندوق توسعه پیش از برگزاری جلسه هیات امنا / صفدر حسینی به صندوق توسعه می‌رود

وزیر اقتصاد دوران اصلاحات رییس صندوق توسعه می شود.

به گزارش ایسنا، در حالی که پیش از این اعلام شده بود رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی در جلسه هیات امنای این صندوق که در آبان ماه تشکیل می‌شود منصوب شود، شنیده ها حاکی از آن است که هفته آینده سید صفدر حسینی به ریاست صندوق توسعه ملی منصوب می‌شود.

براین اساس محمد رضا فرزین از خرداد ماه سال گذشته ریاست صندوق توسعه ملی را به عهده داشته است.

براساس این گزارش انتخاب وعزل رییس و سایر اعضای هیات عامل از جمله وظایف هیات امنای صندوق توسعه به شمار می رود. بر این اساس هیات امنا از رییس جمهور، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی، وزیر نفت، رییس کل بانک مرکزی، رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران به عنوان عضو ناظر و بدون حق رای، رییس اتاق تعاون ایران به عنوان عضو ناظر و بدون حق رای، دو نفر نماینده از کمیسیون‌های اقتصادی و برنامه و بودجه و محاسبات و دادستان کل کشور تشکیل می‌شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

جلسه هیات امنا با حداقل سالی دو بار تشکیل شده و با حداقل دو سوم اعضا صاحب رای رسمیت می یابد و تصمیمات با حداقل پنج رای اتخاذ می‌شود.

به گزارش ایسنا، اولین جلسه هیات امنا در سال جاری در اردیبهشت برگزار شده و جلسه دوم در آبان برگزار می‌شود اما باتوجه به این که دولت شش رای در هیات امنا دارد تصمیم به تغییر رییس صندوق توسعه ملی پیش از برگزاری جلسه هیات امنا گرفته است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×