اخبار نساجی

موسسه فیچ رتبه اعتباری یونان را کاهش داد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

موسسه فیچ رتبه اعتباری یونان را کاهش داد

موسسه رتبه بندی فیچ در تازه ترین گزارش خود بار دیگر رتبه اعتباری یونان را کاهش داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از آسوشیتد پرس در حالی که قانون گذاران یونانی در حال بررسی سیاستهای جدید ریاضت اقتصادی هستند تا کشور را برای اجرای قوانین جدیدی که اتحادیه اروپا در ازای وام ۱۳۰ میلیارد یورویی از آتن طلب کرده است بر آورده کنند موسسه رتبه بندی فیچ بار دیگر رتبه اعتباری این کشور بحران زده را کاهش داده است.

بر اساس این گزارش موسسه رتبه بندی فیچ رتبه اعتباری یونان را پایین تر از قبل اعلام کرده است.

موسسه فیچ افزود افزایش بدهی های یونان و هم چنین عدم بازپرداخت به موقع وامهای قبلی از لحاظ تکنیکی یونان یک اقتصاد در حال ورشکستگی برای این موسسه محسوب می شود و در این مورد تمام موسسات رتبه بندی بین المللی توافق نظر دارند اما نگرانی دیگری که وجود دارد این است که آیا یونان بازهم نیازمند یک وام یا بسته مالی جدیدی خواهد بود این مساله باعث شده است تا سرمایه گذاران داخلی و بین المللی با سردر گمی بیشتری روبرو شوند و شاخصهای عمده بازار بورس یونان بیشترین کاهش در دو روز گذشته را تجربه کرده اند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وزرای دارایی اتحادیه اروپا به تازگی اعطای وام جدید ۱۳۰ میلیارد یورویی به یونان را تصویب کرده اند برخی کارشناسان اقتصادی بر این باورند که اعطای کمکهای مالی به یونان راهکار اصلی حل بحران بدهی و کسری بودجه این کشور نیست و با این اقدام تنها زمان ورشکستگی این کشور به تاخیر خواهد افتاد .

یونان با بدهی سنگین ۳۵۰ میلیارد یورویی روبرو است که این رقم معادل ۱۶۰ درصد تولید ناخالص داخلی است دولت یونان متعهد شده است تا ضمن اجرای سیاستهای ریاضت اقتصادی میزان بدهی های خود را تا سال ۲۰۲۰ میلادی به کمتر از ۱۲۰ درصد کاهش دهد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×