اخبار فرش ماشینی

حمایت از صاحبان صنایع فرش ماشینی در آران و بیدگل ضروری است

حمایت از صاحبان صنایع فرش ماشینی در آران و بیدگل ضروری است

معاون فرماندار آران و بیدگل بر لزوم حمایت از صاحبان صنایع فرش ماشینی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: شهرستان آران و بیدگل یکی از قطب های اصلی کشور در تولید فرش ماشینی است.
آران و بیدگل نیوز به نقل از ایرنا: علی‌محمد یوسفیان روز چهار شنبه اظهار داشت: شهرستان آران و بیدگل با دارا بودن بیش از ۶۰۰ واحد تولید فرش ماشینی تنها منطقه صنعتی غیر دولتی در استان اصفهان است.
وی افزود: حدود ۱۵ هزار تن به طور مستقیم در صنایع فرش شهرستان مشغول به کار هستند که با احتساب مشاغلی که غیرمستقیم به این صنعت ارتباط دارد به آمار قابل توجهی دست می یابیم.
وی با اشاره به ضرورت ایجاد شهرک نمایشگاهی فرش در این منطقه افزود: اقداماتی جهت جانمایی مکان برای شروع عملیات ساخت این نمایشگاه در جریان است.
یوسفیان صاحبان صنایع فرش شهرستان را پیشتاز کشور در کمک به ساخت بیمارستان و مراکز آموزشی دانست و گفت: دولت باید از هیچ اقدامی در حمایت از صاحبان صنایع فرش دریغ نکند.
وی افزود: خوشبختانه صاحبان صنایع فرش آران و بیدگل در کشور دارای رتبه های نمونه ملی و استانی در صادرات و تولید باکیفیت هستند که این موضوع حاکی از فعال بودن این صنعت در شهرستان است.

وی هم چنین از بازدید کارگروه اشتغال شهرستان آران و بیدگل از نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی در تهران خبر داد و گفت: صاحبان صنایع شهرستان استقبال بی نظیری برای حضور در این نمایشگاه داشتند ولی به علت محدودیت و کمبود جا، ۳۳ واحد تولیدی فرش توانستند در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.
وی تصریح کرد: نمایشگاه بین المللی فرش تهران از ۱۳ شهریورماه ۹۵ آغاز شد و تا روز ۱۶ شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر بود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×