اخبار فرش ماشینی

حل مشکل مالیاتی واحدهای فرش ماشینی آران و بیدگل تا ماه آینده

فرش دستباف

مدیر امور مالیاتی استان اصفهان در این نشست مشکلات شهرک‌های صنعتی آران و بیدگل اظهار داشت: بر اساس آمارهای موجود در ۱۰ پرونده مالیاتی صاحبان صنایع این شهرستان اعتراض‌هایی در مدت اخیر بوجود آمده است که موضوع با تشکیل گروه رسیدگی کننده که تشکیل خواهد شد قابل حل است.

مراد امیری افزود: در مرحله اول، این پرونده‌ها باید پس از تشخیص بر اساس ماده ۲۳۸ قانون امور مالیاتی کشور رسیدگی شود که در این مرحله قابل حل است ولی اگر مودی مالیاتی اعتراضی به این حکم داشت باید رئیس اداره مالیاتی شهرستان افرادی برای رسیدگی مشخص کرده و خارج از نوبت به پرونده‌ها رسیدگی شود.

وی بیان کرد: در صورتی که اداره امور مالیاتی شهرستان آران و بیدگل، با کمبود نیروی کارشناس برای رسیدگی به این موضوع مواجه است این اداره کل آمادگی دارد تا گروهی کارشناس را هر چه سریع تر به این شهرستان بفرستد تا مشکلات صاحبان صنایع با سرعت بیشتری حل شود.

فرماندار آران و بیدگل نیز در این جلسه با اشاره به اینکه صاحبان صنایع این شهرستان همواره در موقعیت‌های مختلف نشان دادند که حامی نظام جمهوری اسلامی و پیشرفت شهرستان هستند افزود: مسئولان هم باید نگاه ویژه‌ای به آن‌ها داشته و با نگاه مثبت به دنبال حل مشکلات آنان باشند.

ابوالفضل معینی نژاد تصریح کرد: امیدواریم با نگاه ویژه مسئولان استانی این تعداد پرونده که نگرانی را برای صاحبان صنایع شهرستان ایجاد کرده است هر چه زودتر حل و فصل شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان آران و بیدگل نیز در این جلسه اظهار داشت: از تعداد ۴۰۰ پرونده مالیاتی حدود ۳۰ پرونده مورد اعتراض ونگرانی‌هایی قرار گرفته است که هنوز فرصت اعتراض وجود دارد.

احمد زارع مقدم با اشاره به اینکه ۹۰ درصد پرونده‌های مالیاتی صاحبان صنایع شهرستان روندی عادی و مثل سابق داشته و مشکلی در این زمینه نبوده است تصریح کرد: به دنبال آن هستیم که در روندی کاملا قانونی نگرانی‌های باقیمانده را رفع کنیم.

جمعی از صاحبان صنایع شهرستان آران و بیدگل روز پنجشنبه گذشته در اعتراض به وضعیت مالیات بر ارزش افزوده تجمعی در محل هیات امنای شهرک سلیمان صباحی این شهرستان برگزار کردند و در پایان با قرائت بیانیه‌ای خواستار رسیدگی هرچه سریع تر به خواسته‌های خود شده بودند.

شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان با ۶۰۰ کارخانه تولیدی فرش ماشینی و تولید سالانه ۴۵ میلیون مترمربع فرش که ۵۰ درصد فرش ماشینی کشور را تشکیل می‌دهد رتبه نخست تولید فرش در کشور را دارد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×