اخبار فرش ماشینی

پوشاک ، لوازم الکترونیکی و پزشکی ، بیشترین کالاهای قاچاق در ایران

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

بیشترین پرونده در بخش قاچاق کالا در حوزه پوشاک و لوازم الکترونیکی و پزشکی است.

به گزارش واحد مرکزی خبر مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی کشور با اعلام این خبر در حاشیه کار گاه آموزشی قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سمنان گفت:از ابتدای امسال ۵۰ هزار فقره پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز به شعب تعزیرات وارد شده که بیشتر پرونده های رسیده در بخش قاچاق کالاست .

اجتهادی با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی آن در کشور کالای قاچاق است افزود: سازمان تعزیرات در گشت های ویژه تلفن همراه با متخلفان برخورد می کند .

وی در باره قاچاق سیگار هم گفت : بر اساس قانون جدید با واردکنندگان ، عرضه کنندگان ، فروشندگان و افرادی که سیگار قاچاق نگهداری میکنند برخورد جدی می شود .

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در کار گاه آموزشی ـ توجیهی قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، دستگاه های اجرایی با قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز آشنا می شوند.

در قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز برخی بندها برای افزایش رویکرد پیشگیرانه و مهار کنندگی قاچاق کالا و ارز گنجانده شده است .

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×