اخبار نساجی

بیمه موتورسیکلت‌ها طبق وعده صادر می‌شود

 

بیمه موتورسیکلت‌ها طبق وعده صادر می‌شود

مدیر عامل بیمه ایران با رد عدم اجرای تعهدات این شرکت بیمه در فروش قسطی بیمه نامه شخص ثالث به موتورسوران گفت: هیچ مانعی در اجرای قرارداد فروش قسطی این بیمه نامه وجود ندارد.

جواد سهامیان مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس«توانا»، در خصوص اظهارات اخیر مسئولین صندوق تأمین خسارت بدنی مبنی بر کوتاهی بیمه ایران در ایفای تعهدات خود در فروش قسطی بیمه نامه شخص ثالث دارندگان موتورسیکلت ضمن رد این موارد، اظهارداشت: هیچ مانعی در اجرای قرارداد فروش قسطی بیمه نامه شخص ثالث وجود نداشته و بیمه ایران تاکنون سهل انگاری در این زمینه انجام نداده است.

وی با اشاره به مفاد این قرارداد و تسهیلات بیمه ایران به افراد فاقد درآمد کافی در سطح جامعه افزود: مطابق این قرارداد بیمه ایران حق بیمه را برای تشویق موتورسواران با ۲۰ درصد کسر از حق بیمه اصلی دریافت می‌کند.

مدیر عامل بیمه ایران در ادامه گفت: البته در این خصوص تخفیفات دیگری نیز مد نظر قرار گرفته شده، به این صورت که در ۸۰ درصد مابقی حق بیمه‌ها نیز یک چهارم این رقم نقدی و سایر آن در چند قسط از بیمه گذاران دریافت می‌شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گفته سهامیان مقدم براساس توافقات به عمل آمده با صندوق تأمین خسارت بدنی درخصوص کسانی که فاقد بیمه‌نامه هستند و بیمه ایران مکلف به پرداخت وجهی به صندوق است نیز وجوه پس از ۱۰ ماه از تاریخ صدور پرداخت خواهد شد.

وی متذکر شد: میزان فروش بیمه نامه شخص ثالث این شرکت بیمه نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر بوده که این رقم حاکی از افزایش تمایل مردم به خرید بیمه شخص ثالث است.

مدیر عامل بیمه ایران با اشاره به اینکه فروش قسطی بیمه نامه موتورسوران به بیش از ۶ هزار واحد اجرایی بیمه ایران بخشنامه شده است، افزود: در برنامه نرم افزاری تمام شعب این شرکت بیمه اجرای این امر پیش بینی شده و در حال حاضر به متقاضیان ارائه می‌شود .

این مقام مسئول در بیمه ایران در خصوص فعالیت‌های این شرکت بیمه در اطلاع رسانی مردم برای خرید فروش قسطی بیمه نامه موتورسوران، گفت: تاکنون از طریق نمایندگی‌ها و شعب اطلاع رسانی‌های لازم صورت گرفته است اما برای تعمق بیشتر این موضوع درصدیم در صداو سیما و جراید نیز اطلاعیه‌هایی را منتشر کنیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×