اخبار نساجی

حضور ۱۵ کشور اروپایی در نمایشگاه نفت ایران

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

حضور 15 کشور اروپایی در نمایشگاه نفت ایران

 

با وجود تصمیم اتحادیه اروپا برای تحریم نفت ایران، شرکتهای نفت و گاز ۱۵ کشور اروپایی برای حضور در هفدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی تهران ثبت نام کرده اند.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، اسحق رویور با اشاره به افزایش بی سابقه تعداد شرکتهای خارجی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی تهران، گفت: تاکنون یکهزار و ۲۵۵ شرکت داخلی و خارجی از ۴۴ کشور جهان در این نمایشگاه بین‌المللی ثبت نام کرده اند.
وی با تاکید بر اینکه با وجود افزایش فشارها و تحریمهای بین‌المللی تعداد کشورهای حاضر در نمایشگاه نفت امسال حدود ۱۰ درصد رشد داشته است، تصریح کرد:بر این اساس از مجموع یکهزار و ۲۵۵ شرکت تعداد ۹۴۰ شرکت‌ داخلی و ۳۱۵ شرکت‌ خارجی هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت برای شرکتهای داخلی ۲۸ هزار و ۶۲۳ متر  فضا اختصاص یافته است، اظهار داشت: همچنین برای شرکتهای خارجی حدود هشت هزار و ۳۷۷ متر فضا در نظر گرفته شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مدیر هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی با اشاره به افتتاح این نمایشگاه بزرگ جهانی در روز ۲۸ فروردین ماه سالجاری در تهران، بیان کرد: تاکنون در این نمایشگاه شرکتهایی از اتریش، اسپانیا، امارات، انگلیس، ایتالیا، ایران، آلمان، ترکیه، سوئیس، چین، روسیه، سنگاپور، سوئد، فرانسه، کره جنوبی، مالزی، نروژ، هلند، هند، ازبکستان، استرالیا، اکراین، اندونزی، آمریکا، برزیل، پاکستان، تایلند، ترکمنستان، رومانی، زامبیا، ژاپن، سودان، عراق، عمان، فنلاند، قزافستان، کامرون، کانادا، کویت، لیبی، مراکش، مغولستان، مکزیک و نیجریه ثبت نام کرده‌اند.

رویور از برگزاری همایش ارتقاء توان تولید با اتکا به کار و سرمایه ملی در حاشیه نمایشگاه نفت تهران خبر داد و افزود: این همایش تخصصی در قالب چهار پنل تخصصی صنعت نفت و تجارت بین‌الملل، تجاری‌سازی فناوری‌های صنعت نفت و ارتقاء توان داخلی، ارتقا ساختارها و روش‌های جذب منابع مالی به ‌منظور توسعه صنعت نفت و عملکرد و دورنمای صنعت مبتنی بر ارتقا توان تولید با اتکا به کار و سرمایه ملی برگزار می‌شود.

به گفته وی در نمایشگاه هفدهم نفت برای نخستین بار غرفه جهاد خودکفایی به منظور نمایش قطعات ساخت داخل و نیازمندی‌های صنعت نفت توسط چهار شرکت اصلی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خواهد شد.

به گزارش مهر، هفدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی به عنوان بزرگترین نمایشگاه صنعت نفت در منطقه خاورمیانه و در بین اعضای اوپک به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×