اخبار نساجی

برجام شرایط را برای سرمایه گذاری تسهیل کرده است

مسعود پاکزاد در کنفرانس پیش بینی اقتصاد ایران و توصیه های سرمایه گذاری در بندرعباس ، با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بیان داشت: دولت در بعد سرمایه گذاری نگاهی واقعی و حقیقی دارد و در این راه منکر مشکلات و چالش ها نیز نیست و از همین رو به دنبال راهکارها برای رفع مسائل است.
وی اضافه کرد: بازنگری و اصلاح قوانین و مقررات، امنیت سرمایه گذاری، ارائه تسهیلات، کاهش بروکراسی اداری، و ایجاد مشوق ها از جمله اهرم ها و مولفه های مهم در امر جذب سرمایه ها و سرمایه گذارهاست.
مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری هرمزگان گفت: در غرب و شرق استان چندین پروژه را با هدف تمرکززادیی از سرمایه گذاری در مرکز استان در دست اجرا و راهبری داریم.
وی با بیان اینکه از ۸۰ هزار میلیارد ریال درآمد سال ۹۳ گمرکات کشور، ۵۰ هزار میلیارد ریال آن در هرمزگان وصول شده ، افزود: امروز به مدد دولت تدبیر و امید، هرمزگان به نسبت استعدادهایش دیده شده به نحوی که ما در شرق استان هفت پروژه عظیم و در غرب نیز هفت پروژه دیگر را خواهیم داشت.
کنفرانس یک روزه پیش بینی اقتصاد ایران و فرصت های سرمایه گذاری با همت خانه کیفیت ایرانیان و اداره کل سرمایه گذاری استانداری هرمزگان در محل هتل همای بندرعباس برگزار شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×