اخبار نساجی

حداد: مردم مشکلات اقتصادی‌اخیر را به پای دولت نمی‌نویسند!

 

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ملت ایران مشکلات این چند ماه اخیر اقتصادی را به پای نظام و دولت اصولگرا که در خدمت همواره ثابت قدم بوده است، نمی‌نویسند.

به گزارش ایرنا، غلامعلی حداد عادل در جمع نخبگان سیاسی و فرهنگی اصفهان اظهارکرد: مسئولان و بدنه اجرایی نظام جمهوری اسلامی با تمام توان در حال خدمت رسانی هستند و شرایط بوجود آمده اقتصادی در کشور بیشتر متوجه و تحت تاثیر تحریم‌هاست.

وی افزود: انصاف نیست تمام مشکلات را به دولت منتسب کنیم و نقش برنامه‌های دقیق دشمنان و تحریم‌های آنان را نادیده بگیریم.نماینده مردم تهران در مجلس به درک بالای مردم ایران اشاره کرد و گفت: این ملت شرایط را درک می‌کنند و مشکلات را به پای نظام و دولت نمی‌نویسند.

حداد عادل بزرگترین نعمت انقلاب اسلامی را استقلال دانست و گفت: حداقل بعد از دو قرن که تصمیمات مهم کشور ما در سفارتخانه‌های کشورهای غربی و در سیا گرفته می‌شد به برکت انقلاب امروز در امور کشورمان بیگانگان نقشی ندارند.

نماینده مردم تهران در مجلس، نعمت امنیت را یکی دیگر از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان و تصریح کرد: امروز کشور ما به برکت وحدت حول ولایت فقیه قرار گرفته و در کمال امنیت و سلامت راه خود را سپری می‌کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×