اخبار نساجی

احتمال همکاری تجاری مشترک ایران – چین در فاینانس آبی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

همکاری اقتصادی ایران و چین

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا از تلاش برای انعقاد تفاهم‌نامه تجاری همکاری ایران و چین برای جذب فاینانس خارجی در طرح‌های آبی کشور خبر داد و گفت: برای این منظور کنسرسیوم بانکی ایران نیز تشکیل می‌شود.

محمدرضا عطارزاده در گفتگو با مهر از افزایش حجم عملیات احداث شبکه های اصلی آبیاری و زهکشی از ابتدای سال جاری به ۶۲ هزار هکتار خبر داد و گفت: این میزان شبکه در مدت زمان مشابه سال گذشته ۴۵ هزار هکتار بوده است.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با تاکید بر تحقق رشد ۳۸ درصدی احداث شبکه های اصلی آبیاری و زهکشی در سال جاری، اظهار داشت: به تازگی در نشست های شورای عالی آب موضوع بهره برداری حداکثری از منابع آبی به عنوان یک مسئله بسیار مهم مطرح شده است.

عطارزاده با اشاره به برقراری هماهنگی ویژه بین مسئولان بخش آب کشور، افزود: این هماهنگی ها بین دو معاونت وزارت نیرو و جهاد کشاورزی نیز برقرار شده است که برگزاری نشست های منظم هفتگی به عنوان یکی از مهم ترین اقدامات این حوزه تلقی می شود.

این مقام مسئول در وزارت نیرو، بیان داشت: جذب فاینانس برای ایجاد شبکه های آبیاری و زهکشی مشکل است اما در این رابطه به دنبال انعقاد یک تفاهم نامه تجاری با کشور چین هستیم که می تواند شرایط خوبی را در بخش آب کشور ایجاد کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی خاطر نشان کرد: برای این منظور با عاملیت بانک کشاورزی قرار است کنسرسیوم بانکی ایران نیز تشکیل شود، هرچند در زمینه احداث شبکه های آبیاری و زهکشی نیازمند اقدامات بسیار بزرگتری نیز هستیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×