اسلاید شومد و پوشاک

بازار داغ تولید مایو و لباس های پلاژ در ترکیه

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

در حالی که بازار مایو و لباس های زیر پلاژ بیش از یک میلیارد دلار تخمین زده می شود یکی از برندهای در حال پیشرفت ترکیه به نام Louren که در سالهای اخیر توانسته با استفاده از سیستم فرانچایز تعداد شعب خود در ترکیه را افزایش دهد اولین شعبه خارج از ترکیه خود را در شهر نیویورک افتتاح کرد.

این برند که برای اولین بار در برنامه دختر شایسته ترکیه برای لباس های خواب و پلاژ خود مشهور شد در سالهای اخیر به سرعت توانسته شبکه فروش داخلی و خارجی خود را چه در بخش فروش آنلاین و چه در بخش مغازه های فیزیکی و نمایندگی های فروش توسعه دهد. این شرکت انواع مایو، لباس خواب، لباس های زیر و اکسسوری را تولید می کند.

این برند در شهرهای بودروم، مارماریس، فتحیه و استانبول چهار فروشگاه مستقل دارد و در ۵۰ شهر ترکیه نیز نمایندگان فروش خود را دارد و با سیستم فرانچایز تا پایان سال ۲۰۲۳ پنجاه نمایندگی دیگر را افتتاح خواهد کرد.

افتتاح فروشگاه Louren در نیویورک گامی بلند در جهت افزایش صادرات این شرکت است و در سال ۲۰۲۳ شعبات دیگری در دبی، قطر ، روسیه و لبنان را توسعه خواهد داد.

شرایط دریافت فرانچایز برند Louren داشتن فروشگاهی به متراژ ۱۰۰ متر مربع و ۳۵۰ هزار لیر ترکیه برای تجهیز آن است و بسته به متراژ و مکان مغازه ماهانه بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار لیر ترکیه گردش مالی دارد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×