اخبار نساجی

سه پروژه برای ارتقا شبکه زیر ساخت کشور طراحی شده است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تهران – مدیر عامل شرکت ارتباطات زیر ساخت گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، سه پروژه برای توسعه و ارتقاء شبکه زیرساخت کشور طراحی شده است.

به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ‘محمود خسروی’ روز چهارشنبه افزود: بر همین اساس، مذاکراتی با سه وندور خارجی صورت گرفته تا توسعه مورد نظر علمیاتی شود.

وی افزود: اقدام های لازم برای گرفتن مجوزهای مورد نیاز صورت گرفته و تلاش های بعدی برای ارتقاء و توسعه شبکه از طریق یکی از وندورهای خارجی عملیاتی می شود که امیداوریم تا پایان سال جاری بخشی از شبکه که به این وندور واگذار می‌شود، مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

خسروی گفت: همچنین اقدام‌های لازم در خصوص عملیاتی کردن این توسعه ها از سوی دیگر وندورها نیز در حال انجام است که پس از نهایی شدن، عملیات توسعه از طریق آن ها نیز اجرایی خواهد شد.

معاون وزیر ارتباطات، توسعه هشت هزار و ۵۰۰ کیلومتر فیبرنوری را از دیگر، پروژ‌ه‌های در دست اجرا در این حوزه دانست و تصریح کرد: با اجرایی شدن این پروژه، توسعه و جایگزین شدن فیبرهای نوری از رده خارج به طول هشت هزار و ۵۰۰ کیلومتر عملیاتی خواهد شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی با اشاره به اقدام هایی که تاکنون در راستای توسعه شبکه IP کشور صورت گرفته ادامه داد: شبکه IPMPLS در سال گذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفت و در حال حاضر به متقاضیان سرویس‌های مورد نیاز را ارایه می‌دهد.

خسروی با بیان این مطلب که شبکه IPMPLS یکی از زیرساخت‌های اصلی شبکه ملی اطلاعات محسوب می‌شود، گفت: این شبکه، قابلیت های فراوانی دارد که بر اساس فناوری های جدید طراحی و پیاده سازی شده است.

وی تاکید کرد: معتقدیم با توجه به امکانات ایجاد شده در کشور، اپراتورها با مهاجرت به شبکه IP و استفاده از بستر‌های ایجاد شده، می توانند خدمات خود را با کیفیت بالاتری به مخاطبان ارایه کنند.

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیر ساخت افزود: در همین راستا، جلسات هماهنگی با اپراتورها برگزار شده و با تست این شبکه، قابلیت های آن برای ارایه سرویس مورد تایید اپراتورها قرار گرفته است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×