اخبار فرش ماشینی

جلسه بررسی مسائل و مشکلات مالیاتی صاحبان صنایع فرش ماشینی شهرستان آران و بیدگل

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 

جلسه بررسی مسائل و مشکلات مالیاتی صاحبان صنایع فرش ماشینی شهرستان آران و بیدگل با حضور مدیر کل امور مالیاتی استان اصفهان،فرماندار و نماینده شهرستان در مجلس،رئیس اداره مالیاتی شهرستان و تعدادی از صنعتگران در محل دفتر فرماندار تشکیل شد.

«ابوالفضل معینی نژاد»فرماندار آران و بیدگل در این نشست با تاکید بر ارائه راهکار عملی برای رفع نگرانی و مشکلات صنعتگران شهرستان اظهار داشت: حل مشکلات این جهاد گران اقتصادی که همه سرمایه و توان خود را در راه توسعه و اشتغال قرار داده اند وظیفه همه مدیران دولتی است.

 وی با اشاره به مشکلات پیش آمده در حوزه مالیاتی صنایع شهرستان افزود: یکی از مهترین مسائلی که صاحبان صنایع با آن مواجه هستند عدم اطلاع رسانی از قانون ارزش افزوده و سردرگمی مالیاتی است که باعث دغدغه های فراوانی برای آنها شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ،آران و بیدگل را یک شهرستان اقتصاد مقاومتی خواند و اظهار داشت: مردم،خیران و تولیدکنندگان در این شهرستان با تمام سختیها،صنعت و اشتغال را حفظ کرده اند .

سیدجواد ساداتی نژاد ، تعطیلی کارخانجات در شهرهای مختلف را تا ۴۰ درصد عنوان کرد و افزود: شهرستان آران و بیدگل با ۱.۲ درصد تعطیلی کارخانجات مواجه است و این نشان از عزم و تلاش جدی صنعتگران در توسعه اشتغال پایدار است.

وی صنعت فرش شهرستان آران و بیدگل را یک صنعت ویژه در کشور خواند و ادامه داد:تولیدکنندگان باید بدون استرس و نگرانی به فعالیت اقتصادی ادامه دهند و لازمه آن حل مشکلات آنان از جمله مشکلات مالیاتی است . 

مدیر کل امور مالیاتی استان اصفهان با بیان اینکه شهرستان آران و بیدگل کمترین آمار بیکاری در استان را داراست گفت:بیشترین تعداد جلسه در سطح استان با تولیدکنندگان و صاحبان صنایع این شهرستان در خصوص رفع مشکلات آنها داشته ایم که این موضوع ،توجه به بخش صنعت در این شهرستان را می رساند.

مراد امیری ،مشکلات پیش آمده در خصوص مالیات صنایع این شهرستان را مربوط به اسناد و مدارک تا سال ۹۲ عنوان کرد و افزود:روند بسیار سنگینی از مشکلات مربوط به گذشته است و باید به جای فشار و وصول درآمد جاری این مشکلات گذشته را حل کنیم.

وی به صادرات غیرنفتی تولیدکنندگان این شهرستان و استرداد مالیاتی آنها اشاره کرد و ادامه داد: با استخراج اسامی شرکتهای دارای صادرات و مشکل دار در این زمینه ، تلاش می کنیم تا مشکلات پرونده های استردادی و مسئله دار تا سال ۹۲ حل شود .

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×