اخبار نساجی

تولید انواع خودرو از مرز یک میلیون و ۳۸۰ هزار دستگاه گذشت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تولید انواع خودرو از مرز یک میلیون و 380 هزار دستگاه گذشت

تولید انواع خودرو در ۱۰ ماهه منتهی به دی ماه امسال به بیش از یک میلیون و ۳۸۱ هزار و ۸۱۲ دستگاه رسید که نسبت به مدت مشابه در سال ۸۹ رشد ۳.۵ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در ۱۰ ماهه اول امسال میزان تولید خودروهای سواری بالغ بریک میلیون و۱۸۷هزارو۱۴۸ دستگاه بود که رشد۶/۴درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۸۹را نشان می دهد.
در این مدت بیشترین خودروهای تولید شده در گروه خودروهای سواری شامل پراید نسیم و صبا ۵۱۳هزار و۷۲۲دستگاه، انواع پژو ۴۰۵ اعم از انژکتوری و دوگانه سوز بالغ بر۱۴۷ هزارو  ۸۳۶دستگاه، پژو ۲۰۶ به تعداد ۱۴۴هزار و۹۹۵دستگاه ، سمند بالغ بر۱۱۵هزار و۵دستگاه، ، پژو پارس به تعداد۷۴ هزار و۳۷۹دستگاه، تندر۹۰ به تعداد۷۵هزار و ۲۴۴دستگاه، تیبا بالغ بر۲۸  هزارو  ۵۹۷دستگاه و  تینا  به تعدادیک هزارو ۲۰۰دستگاه تولید شده است.

همچنین در این مدت ریو به تعداد۱۵ هزارو ۳۲ دستگاه ، پژو ۲۰۷ آی به تعداد ۹ هزارو ۹۳۳ دستگاه ، مگان به تعداد ۹ هزارو ۵۷۴دستگاه تولید شده است.

سایر گروه های خودروسازی طی ۱۰ماهه گذشته ، در گروه وانت بالغ بر۱۶۰هزار و۹۱۳ دستگاه، در گروه کامیون به تعداد ۲۷هزارو ۸۸۱دستگاه ، در گروه مینی بوس به تعداد ۳هزارو۱۰۶ دستگاه و در گروه اتوبوس بالغ بر۲ هزارو۱۲۹ و “ون” به تعداد ۵۰۳ دستگاه تولید داشته اند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×