اخبار فرش ماشینی

جدید ترین مدل های کاشی فرش ها – کارپت تایل ها

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

کاشی فرش‌ ها یا فرش‌های مدولار که بعضی به آن موکت تایل هم گفته می شود، برای استفاده در محیط‌های جدید و مدرن بسیار مناسب است. امروزه کاشی فرش‌ ها به دلیل وزن سبک، قابلیت حمل آسان، امکان شستشو یا تعویض ساده و قیمت نسبتا مناسب بسیار طرفدار پیداکرده‌اند.
از طرفی طرح‌های متنوع و خیره‌کننده و جذابی که دارند، حس زیبادوستی و تنوع‌طلبی افراد مختلف را اغنا می‌کند. انعطاف‌پذیری برای تغییرات مکرر طرح‌ها ویژگی منحصربه‌فرد این کاشی فرش‌هاست.

بعضی از ویژگی‌های کاشی فرش‌ ها بدین شرح است:

• افزایش سرعت نصب
• کاهش هزینه‌های نصب
• جایگزین کردن کاشی‌های آسیب‌دیده
• نوسازی با حداقل بی‌نظمی
• سازگاری با سیستم‌هایی که نیاز به دسترسی آسان دارند

این فرش‌ها از مزایای بسیار زیادی برخوردار هستند. یکی از ویژگی‌هایی که کاربرد این فرش‌ها را بسیار زیاد کرده، نصب فوق‌العاده آسان در فضاهای بسیار بزرگ، نگهداری و تعویض بسیار ساده و در دسترس، امکان فرش کردن فضاهای کاملاً نامتقارن و غیرمعمول و ایجاد یک فضای زیبا، دوست‌داشتنی و البته مدرن است.

این فرش‌ها بسیار انعطاف‌پذیر هستند. وقتی فضایی نیاز به فرش‌هایی با سایز بسیار بزرگ و نامتقارن وجود دارد، بهترین گزینه فرش‌های مدولار هستند که با قیمتی بسیار معقول‌تر، قابل‌دسترسی و عملیاتی شدن هستند.

جدید ترین مدل های کاشی فرش ها - کارپت تایل ها

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

جدید ترین مدل های کاشی فرش ها - کارپت تایل ها

جدید ترین مدل های کاشی فرش ها - کارپت تایل ها

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×