اخبار فرش ماشینی

بازدید هیات مدیره انجمن صنایع نساجی ایران از کارخانجات پالاز موکت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

بازدید هیات مدیره انجمن صنایع نساجی ایران از کارخانجات پالاز موکت

هیات مدیره انجمن صنایع نساجی ایران طی سفر خود به شهر تبریز در تاریخ ۱۱ آبان ماه از کارخانجات پالازموکت بازدید نمود.

طرح احداث واحد تولید موکت در شرکت بافندگی شمس، از سال ۱۳۵۳ شکل گرفت و نهایتاً پس از بررسی و مطالعات اولیه شهر تبریز برای این منظور انتخاب شد و در سال ۱۳۵۴ شرکت پالاز موکت تاسیس گردید، واز همان سال کارهای ساخت و ساز و خرید و نصب ماشین آلات و تاسیسات در زمینی به وسعت یکصد هزار متر مربع آغاز گردید و نهایتاً در سال ۱۳۵۶ با ظرفیت یک میلیون متر مربع انواع موکت کات پایل و لوپ پایل و فرشی به بهره برداری رسید. از سال ۱۳۶۷ طرحهای مختلف توسعه در زمینه موکت های کات و لوپ گل برجسته و انواع موکتهای طرح دار دیگر به اجرا در آمد.

در سال۱۳۷۶ بهره برداری از واحد تولید نخ BCF بصورت تک لا و دولا هیت ست با مدرنترین ماشین آلات آغاز گردید و با اجرای طرحهای مختلف در واحد بافت، تنوع بیشتر در تولیدات میسر شد.

در سال ۱۳۸۳ بهره برداری از بزرگترین طرح توسعه از بدو تاسیس شامل خطوط کامل تولید نخ پلی آمید، چاپ موکت به روش کروموجت، افزایش ظرفیت واحد تکمیل نخ و ماشین آلات بافت جدید را آغاز نمود. طرح توسعه واحد تولید نخ BCF پلی آمید و افزایش ظرفیت واحد تکمیل نخ و واحد چاپ از سال ۱۳۸۸ آغاز گردید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

پروژه های تولید منسوجات نبافته و مستربچ در سال ۱۳۹۲ به بهره برداری رسید. درحال حاضر تمامی واحدهای تولید شرکت در مجموعه ای با سی و پنج هزار متر مربع زیر بنا با ظرفیت کامل فعــال می باشد. پروژه تولید گونی پروپیلن در دست اجرا می باشد و در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری خواهد رسید.

هیات مدیره انجمن صنایع نساجی ایران ضمن بازدید از خطوط تولیدی مجموعه مذکور، از تلاش های جناب آقای ماشینچی مدیرعامل این مجموعه و سایر همکاران ایشان در راستای مدیریت مناسب این شرکت و تولید محصولات قابل رقابت در بازاهای داخلی و خارجی تقدیر نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت های روزافزون نمودند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×