اخبار نساجی

۱۰ هزار تومان به یارانه هر نفر اضافه می‌شود/ دولت برای اجرای فاز دوم مختار است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

10 هزار تومان به یارانه هر نفر اضافه می‌شود/ دولت برای اجرای فاز دوم مختار است

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: پیش‌بینی می‌شود بر اساس فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها به ازای هر نفر مبلغ ۱۰ هزار تومان به یارانه نقدی اضافه شود که این مسئله در بودجه نیز آمده است.

علیرضا منادی‌سفیدان با اشاره به زمان اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها افزود: در بودجه امسال ۶۶ هزار میلیارد تومان برای اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها اختصاص یافته که دولت نسبت به زمان اجرای آن مختار بوده و هر زمان که بخواهد می‌تواند فاز دوم هدفمندی را اجرا کند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در مورد تعلل دولت در اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها ادامه داد: در حال حاضر دولت مشغول کار کارشناسی و ارزیابی علمی برای اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌هاست و به اعتقاد من تاکنون نیز تعللی در این زمینه صورت نگرفته است.

منادی‌سفیدان اظهار کرد: در مرحله اول هدفمند‌سازی یارانه‌ها دولت نشان داد که در کسب درآمد از هدفمندسازی یارانه‌ها ناموفق بوده است و ۲۰ درصد از صنایع و کشاورزی را پرداخت نکرده و بسیاری از صنایع بزرگ و کوچک یا ورشکسته شدند یا راندمان آنها به حداقل رسیده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این نماینده مجلس نهم تصریح کرد: با توجه به شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها بدون تدبیر زمینه نابودی تولید ملی را فراهم می‌کند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ارتقای سطح تولید ملی را در گروی توجه و اعتماد به بخش خصوصی دانست و یادآور شد: مشکل اصلی بر سر راه خصوصی‌سازی در کشور این است که دولت نمی‌خواهد به بخش خصوصی اعتماد کرده و امور را به این بخش واگذار کند، در صورتی که اگر این امر محقق شود، بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور مرتفع خواهد شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×