اخبار نساجی

تکذیب شایعه استعفای غضنفری

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تکذیب شایعه استعفای غضنفری

مشاور ارشد وزیر صنعت،‌معدن و تجارت در واکنش به شایعه استعفای غضنفری به دلیل انتقادات معاون اول رئیس جمهور از وی درپی تشدید گرانی‌ها و عدم کنترل بازار گفت: موضوع استعفای مهدی غضنفری مطرح نبوده و نیست.

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، پیش از این شایعاتی مطرح شده بود مبنی بر اینکه در چند جلسه اخیر کمیته های اقتصادی زیر مجموعه دولت از جمله تنظیم بازار که رحیمی معاون اول رئیس جمهور و غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت هر دو حضور داشته اند، رحیمی با انتقاد از مهدی غضنفری وی را در تشدید گرانی ها و ناتوانی در تنظیم بازار مقصر دانسته و غضنفری هم در واکنش به انتقادهای رحیمی استعفا کرده است.

محمود دودانگه مشاور ارشد وزیر صنعت،‌معدن و تجارت در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در واکنش به این شایعات اظهار داشت: هیچگاه موضوع استعفای آقای غضنفری مطرح نبوده و نیست و به هیچ وجه تا کنون وی اقدام به استعفا نکرده است.

وی افزود: در سال تولید ملی،‌حمایت از کار و سرمایه ایرانی تکلیف وزارت صنعت،‌معدن و تجارت مضاعف است لذا آقای غضنفری و معاونان و مدیرانش با تمام توان و تلاش در این سال مهم از تولید ملی حمایت کرده و همچنین با تمام توان قدرت اقدام به تنظیم بازار و مقابله با گرانی‌های خودسرانه می‌کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×