اخبار نساجی

دولت،ملزم به پیروی از مجلس در هدفمندسازی یارانه‌هاست

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

دولت،ملزم به پیروی از مجلس در هدفمندسازی یارانه‌هاست

تین نیوز: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت:تمام اقدامات و برنامه‌های دولت در زمینه تجدید نظر در قانون هدفمندسازی یارانه‌ها باید بر اساس قوانین و موافقت مجلس باشد.

اسدالله بادامچیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عزم دولت برای اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها و مخالفت مجلس با اجرای زودهنگام این قانون به باشگاه خرنگاران گفت:تمام اقدامات دولت در اجرای قاز دوم هدفمندی یارانه‌ها باید بر اساس قوانین و مقررات وضع‌شده توسط مجلس و موافقت قوه مقننه باشد.

وی در ادامه با اشاره به ارسال پیامکهای خود انصرافی به سرپرستان خانوار و بیان اینکه قوه مجریه در بحث هدفمندی یارانه‌ها برخلاف نظر مجلس عمل می کند، تصریح کرد: من پیش از این درمورد ارسال پیامک جهت انصراف داوطلبانه افراد از یارانه نقدی طی نامه‌ای به وزیر امور اقتصادی و دارایی تذکر داده‌‌ام.

عضو فراکسیون شوراها و امور داخلی کشور افزود: معاف‌کردن ۱۰ میلیون نفر از دریافت یارانه نقدی در دستور کار دولت بود که با مخالفت مجلس لغو شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

گفتنی است؛در راستای اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با ارسال پیامک به برخی سرپرستان خانوار،  خواستار انصراف داوطلبانه آنان از دریافت مبلغ یارانه نقدی شده بود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×