اخبار فرش ماشینی

ملاقات هیأت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران با هیأت رئیسه انجمن نساجی قم

 

ملاقات هیأت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران با هیأت رئیسه انجمن نساجی قم

در حاشیه بازدید هیئت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران از واحدهای صنعتی عضو مستقر در شهر قم، هیئت رئیسه انجمن نساجی قم با ایشان دیدار کردند.

در حاشیه بازدید هیئت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران از واحدهای صنعتی عضو مستقر در شهر قم، آقایان بهروز ارجمندزاده (رئیس)، غلامحسین غروی نجفی (نایب رئیس)، رزاقی (دبیر) و مجید هاشمیان(خزانه دار) انجمن نساجی قم در محل کارخانجات ایران مرینوس و لاله مهرگان حضور یافته و با هیئت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران دیدار نموده و به بیان مشکلاتی که اخیراً صنایع نساجی استان با آن روبرو هستند، پرداختند.

به گفته نایب رئیس هیئت مدیره انجمن نساجی قم باید کسانی در تصمیم‌گیری در مورد قوانین مربوط به صنایع دخیل باشند که در بطن کار بوده و با مشکلات و محدودیتها دست و پنجه نرم کرده باشند.

همچنین ایشان خواستار همکاریهای نزدیک و گسترده با انجمن صنایع نساجی ایران شدند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در پایان هیئت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران ابراز امیدواری کردند که به منظور تعامل بیشتر با انجمن نساجی قم و با هدف اعتلای بیشتر صنعت نساجی و بررسی مشکلات واحدهای این شهر نشست‌ مشترکی برگزار نمایند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×