اخبار نساجی

آپارتمان در پرند متری ۸۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

آپارتمان در پرند متری ۸۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود

مدیر عامل شهر جدید پرند با بیان اینکه هر متر مربع آپارتمان در شهر جدید پرند تا ۸۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود، گفت: برنامه ساخت ۸۰ واحد تجاری در محله های مسکن مهر در قالب واگذاری زمین به سرمایه گذاران نهایی شده است.

سعید صابونی در گفتگو با مهر در خصوص قیمت واحدهای مسکونی در شهر جدید پرند، گفت: شهر جدید پرند بزرگترین پروژه ساختمانی کشور است و قیمت آپارتمان در این شهر به نسبت دیگر شهرها قیمت بیشتر دارد.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از مترو پرند، حمل و نقل به این شهر جدید آسان تر می شود، اظهار داشت: هر متر مربع آپارتمان در پرند به قیمت متوسط ۸۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

مدیرعامل شهر جدید پرند با اشاره به تامین زیرساخت ها در پرند، بیان کرد: به جز ۸ هزار واحدی که بطور کامل به اتمام رسیده اند واحدهای دیگر در حال تکمیل انشعابات و زیر ساخت ها هستند که و مخابرات هم قبل از تحویل واحد از سوی متقاضی، خطوط را فعال می کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

صابونی در خصوص ثبت نام متقاضیان مسکن مهر در شهر جدید پرند، بیان کرد: هم اکنون کارگزاری شرکت عمران شهر جدید پرند از متقاضیان ثبت نام می کند و مشاوران املاک در این شهر، اجازه ثبت نام از متقاضیان را ندارند.

وی تصریح کرد: به تازگی برنامه ساخت ۸۰ واحد تجاری در محله های مسکن مهر درقالب واگذاری زمین به سرمایه گذاران نهایی شده و تقریبا معادل ۲ برابر این تعداد واحد، زمین در مرحله واگذاری قرار دارد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×