اخبار نساجی

توزیع عادلانه ریسک و اشتغالزایی از کارکردهای اصلی صنعت بیمه

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

رئیس پژوهشکده بیمه با اعلام کارکردهای صنعت بیمه از جمله توزیع عادلانه ریسک و اشتغالزایی گفت: ارائه محصولات و خدمات جدید بیمه‌ای مبتنی بر تعیین نرخ عادلانه و شناخت ریسک در کنار بازاریابی از فرآیندهایی است که منجر به گسترش صنعت بیمه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر غدیر مهدوی امروز در یک نشست خبری از برگزاری دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی تخصصی بیمه در روزهای ۲۴ تا ۲۶ بهمن ماه امسال خبر داد و گفت: یکی از مهمترین کارکردهای صنعت بیمه ایجاد امنیت و آرامش و دیگری افزایش سرمایه گذاری و ایجاد رونق اقتصادی است.

رئیس پژوهشکده بیمه افزود: توزیع عادلانه ریسک و اشتغالزایی نیز از دیگر کارکردهایی است که در صنعت بیمه محقق می شود اما حال که موضوع الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت مطرح است باید نقش موثر و جدی برای صنعت بیمه در نظر گرفته شود.

وی رشد صنعت بیمه را باعث ایجاد پیشرفت در کشور دانست و اظهارداشت: ارائه محصولات و خدمات جدید بیمه ای مبتنی بر تعیین نرخ عادلانه و شناخت ریسک در کنار بازاریابی از فرآیندهایی است که منجر به گسترش صنعت بیمه می شود.

وی بازاریابی در صنعت بیمه را از ایجاد شرایط بازاریابی در بانک و بورس سخت تر دانست و گفت: در قالب کنفرانسی که بزودی برگزار خواهیم کرد موضوع مربوط به بیمه های عمر که باید به صورت چهره به چهره انجام شود را دنبال می کنیم.

همچنین سیدمحمد عباس زادگان دبیرعلمی همایش نیز با بیان این مطلب که از تنگناهای صنعت بیمه در کشور موضوع فروش غیرتخصصی بیمه است، افزود: قرار گرفتن بیمه در ردیف های پایانی سبد مصرف مردم نشان می دهد که هنوز سطح آگاهی ها در این بخش پائین است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی تاکید کرد: امروز ضرورت تدوین برنامه راهبردی آموزش برای صنعت بیمه وجود دارد و باید در زمینه جلوگیری از رقابت های درون سازمانی و غیراخلاق مدار در صنعت بیمه اقدام شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×