اخبار نساجی

توجه ویژه به فرودگاه امام خمینی (ره) با هدف افزایش توانمندی کشور

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

توجه ویژه به فرودگاه امام خمینی (ره) با هدف افزایش توانمندی کشور

وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر لزوم توجه خاص شرکت فرودگاه ها به فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: خواسته وزارت راه این است که با اهتمام ویژه نسبت به افزایش توانمندی های فرودگاه امام اقدام شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس«توانا» امروز و با حضور وزیر راه و شهرسازی مراسم تودیع محسن اسماعیلی با سمت مدیریت شرکت فرودگاه های کشور و معارفه معاون وی (محمود رسولی نژاد) به عنوان مدیرعامل جدید، برگزار شد.

بنابراین گزارش در این مراسم علی نیکزاد ضمن اشاره به حضور مقتدرانه مردم ایران در نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: صنعت حمل و نقل هوایی مثلثی که با تجمیع سه ضلع آن خدمت به مردم و ایمنی پرواز شکل می گیرد.

وی ادامه داد: یکی از ضلع های این مثلث، سازمان هواپیمایی کشوری است که با قوانین و مقررات ایمنی و امکان انتقال دانش، نقش حاکمیت را در صنعت ایفا می کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: ضلع دیگر این مثلث شرکت های هواپیمایی هستند که تلاش می کنند سرویس دهی منظم، ایمن و مطلوب داشته باشند.

نیکزاد اضافه کرد: ضلع سوم مثلث مذکور شرکت فرودگاه های کشور است که با اجرای قوانین مراقبت پرواز و مسائل حفاظتی سعی می کند سفری ایمن برای مسافران فراهم شود.

وزیر راه و شهرسازی ضمن تأکید بر پشتیبانی قوی وزارت راه و شهرسازی از صنعت هوایی کشور، خاطر نشان کرد: از مدیرعامل جدید شرکت فرودگاه های کشور انتظار داریم برنامه هدفمند در بخش ارتقاء صنعت داشته باشد.

نیکزاد ادامه داد: توسعه فرودگاه های با اهداف افزایش سرویس دهی مطلوب و استفاده بهینه از سرمایه بخش خصوصی، مورد نظر وزارت راه و شهرسازی است.

وزیر راه و شهرسازی ضمن تاکید بر لزوم توجه خاص شرکت فرودگاه ها به فرودگاه امام خمینی (ره)، خاطر نشان کرد: خواسته وزارت راه این است که با اهتمام ویژه نسبت به افزایش توانمندی های فرودگاه امام اقدام شود.

وی ادامه داد: همچنین حضور جدی شرکت فرودگاه ها در مباحث تخصصی که موجب بالا رفتن درآمد فرودگاهی و باز کردن آسمان بسته ایران می شود، جزو خواسته های ما از مدیرعامل جدید است.

وزیر راه و شهرسازی همچنین تأکید کرد: لازم است با مردم و کارمندان با عدالت و تواضع رفتار شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×