اخبار فرش ماشینی

تهران،میزبان بیستمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه و محصولات نساجی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

بیستمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی از ۲۶ تا ۲۹ آبان ماه با حضور و مشارکت صدها شرکت و کارخانه صنعتی داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش روز شنبه ایرنا از ستاد خبری بیستمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه و محصولات نساجی؛ قرار است ۳۲۰ شرکت داخلی و خارجی از ایران و ۹ کشور خارجی جدید ترین دستاوردهای این صنعت را در این نمایشگاه عرضه کنند.

معادل ۱۳۰ شرکت داخلی و ۱۸۷ شرکت خارجی از کشورهای کره جنوبی، اسپانیا، ایتالیا، ترکیه، هندوستان، چین، تایوان ، آلمان و ژاپن در این نمایشگاه حاضر خواهند شد.

بیستمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی در سال جاری با رشد شرکت های فعال مواجه شده به نحوی که متراژ نمایشگاه نسبت به سال گذشته صد درصد افزایش یافته است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

همچنین تعداد شرکت های خارجی هم از ۹۲ شرکت سال قبل با افزایش بیش از صد درصدی در سال جاری به ۱۸۲ شرکت افزایش یافته است.

بیستمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه و محصولات نساجی در فضایی بالغ بر ۲۵ هزار مترمربع و در سالن های ۸-۹ -۱۰-۱۱-۱۲-۱۳-۱۴و ۲۷ و همچنین فضای باز محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

همچنین در بیستمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه و محصولات نساجی برای اولین بار پاویون کشورهای هندوستان و چین در صنعت نساجی، برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه انواع تجهیزات، صنایع و خدمات مربوطه از جمله ماشین آلات نساجی، قطعات، چرخ خیاطی، ماشینهای گلدوزی و دوخت و برش، انواع منسوجات خانگی شامل پتو، پارچه های رومبلی و پرده ای، روتختی، ملحفه و روبالشی، تشک خواب، حوله، رومیزی، ترمه، بالش، لحاف، کوسن، لوردراپه، پرده، کرکره و لوازم و قطعات وابسته، پارچه، پوشاک، انواع نخ، الیاف، رنگ، مواد تعاونی و انواع مواد اولیه صنایع نساجی، انواع نخ و مواد اولیه نساجی، مشاوره و خدمات مهندسی، منسوجات خانگی از جمله پتو، پارچه رومبلی و پرده ای، روتختی، ملحفه و روبالشی، کرکره، لوازم و قطعات، سرویس های آشپزخانه، حمام و دستشویی، انواع پوشاک (زنانه، مردانه و بچگانه)و انواع پارچه جهت تولید پوشاک عرضه و به نمایش گذاشته می شود.

برگزاری ۱۵ کارگاه علمی و دو همایش تخصصی با حضور متخصصان و استادان دانشگاهها و همچنین برنامه ریزی برای بازدید چهار هیات تجاری و بازرگانی خارجی برخی از برنامه های جانبی بیستمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه و محصولات نساجی ایران است.

معرفی دستاوردها، ظرفیت ها و توانمندیهای کارخانه ها، شرکت ها، نهادها و سازمان های داخلی، توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید صادراتی، ارائه پتانسیل ها و توانمندیهای صنعت نساجی کشور، نمایش آخرین تحولات و دستاوردهای علمی، فنی وصنعتی داخلی و خارجی این حوزه، فراهم آوردن بستر مناسب برای انتقال بیشتر فناوریهای روز به کشورمان، ایجاد ارتباط های تجاری جدید و تقویت روابط قبلی، انتقال دانش، تکنولوژی و تجربیات، آشنائی با الگوهای موفق جهانی درعرصه صنعت نساجی، فراهم کردن زمینه های لازم برای سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی و کار آفرینی و اشتغال پایدار مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×