اخبار نساجی

انصراف از ۲۸ هزار تومان یارانه اجباری شد!

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

انصراف از 28 هزار تومان یارانه اجباری شد!

در آخرین مهلت تعیین شده برای مراجعه به سایت رفاهی این سایت دچار مشکل جدیدی شد، بدین معنا که گزینه عدم انصراف برای مابه التفاوت یارانه مرحله اول و دوم حذف و کاربر به ناچار باید با انتخاب گزینه تایید، از دریافت مبلغ ۲۸ هزار تومان انصراف بدهد.

به گزارش همراهان نیوز به نقل از فارس، در حالی اختلال دسترسی به سایت رفاهی رفع شده بود که کاربران متوجه بروز مشکل جدید در این سایت شدند. براساس مراحلی که برای اعلام انصراف و یا عدم انصراف از دریافت یارانه نقدی در این سایت طراحی شده است، سرپرستان خانوار در ۴ مرحله باید عدم انصراف قطعی خود را اعلام کنند.

در مرحله اول از سرپرست خانوار می خواهد که از دریافت کل مبلغ یارانه انصراف دهد که سرپرست خانوار می تواند گزینه تایید یا عدم تایید را انتخاب کند.
در مرحله دوم از سرپرست خانوار خواسته می شود که از دریافت نیمی از یارانه انصراف دهد که باز هم سرپرست خانوار در انتخاب گزینه تایید یا عدم تایید مخیر است.
مشکل جدید در مرحله سوم ایجاد شده است که از سرپرست خانوار می خواهد از دریافت مابه التفاوت یارانه مرحله اول و مراحل بعدی انصراف دهد. براساس مشاهدات خبرنگار فارس، تا قبل از ظهر پنج شنبه این مرحله نیز دارای دو گزینه تایید و عدم تایید بوده است. ولی با گذشت ساعاتی گزینه عدم تایید حذف شده و کاربر ناچار به انتخاب گزینه تایید است و چاره ای جز انصراف از دریافت مابه التفاوت مرحله اول و دوم ندارد. این در حالی است که پیش از این سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرده بود، سرپرستان خانوار برای انصراف یا عدم انصراف تا ساعت ۲۴ پنج شنبه، ۱۴ اردیبهشت فرصت دارند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×