اخبار نساجی

افزایش قیمت سوخت دامن اوباما را رها نمی کند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

افزایش قیمت سوخت دامن اوباما را رها نمی کند

کاندیداهای حزب جمهوریخواه به بهانه افزایش قیمت بنزین به انتقاد از برنامه های انتخاباتی اوباما پرداختند.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، شبکه فاکس نیوز روز یکشنبه (۱۱ مارس / ۲۱ اسفند) تصریح کرد: « کاندیداهای حزب جمهوریخواه به بهانه افزایش قیمت بنزین به انتقاد از برنامه های اوباما پرداختند.»

فاکس نیوز در ادامه با اشاره به اختلافات اوباما و رامنی دیگر کاندیدای ریسات جمهوری آمریکا بر سر چگونگی کاهش قیمت سوخت گفت: اوباما، تولید تکنولوژی برتر در زمینه خودروهای کم مصرف را راهی برای جبران افزایش قیمت سوخت می داند اما رامنی می گوید آمریکا باید برای مقابله با سیر صعودی قیمت سوخت، تولید داخلی نفت را افزایش دهد. این دو نفر به شدت از یکدیگر انتقاد کرده اند و اوباما می گوید راه حل میت رامنی غیرعملی است.

به گفته این شبکه، اکنون میانگین قیمت بنزین در آمریکا در هر گالن به ۳.۷۷ دلار رسیسده است و اکه از شب گذشته  تا کنون ۲ سنت افزایش یافته است و این رقم نسبت به ماه  پیش  ۲۵ سنت افزایش داشته است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

تلاش آمریکا برای تحریم نفت ایران از یک سو و تهدید ایران به بستن تنگه هرمز، موجب افزایش چشمگیر قیمت نفت، گازوئیل و بنزین در آمریکا شده و مشکلات اوباما برای انتخابات ریاست جمهوری آینده را دوچندان کرده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×