اخبار نساجی

تمدید تفاهم نامه همکاری فیمابین انجمن صنایع نساجی ایران با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تمدید تفاهم نامه همکاری فیمابین انجمن صنایع نساجی ایران با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان

 

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان به منظور تعامل و ارتباط بیشتر، تفاهم نامه همکاری با انجمن صنایع نساجی ایران را منعقد نمودند.

این تفاهم نامه در راستای نظارت بهینه بر تأمین، توزیع، قیمت و کیفیت محصولات با تأکید بر کنترل روند تغییرات قیمت و توجه به نوسانات حاکم بر قیمتهای جهانی و تأثیرات آن بر قیمتها در جهت حفظ و حمایت از منافع مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تنظیم گردیده است.

شایان ذکر است که بر اساس مفاد ردیف ۳ بند (ب) ماده ۲ این تفاهم نامه، انجمن ملزم به ارسال قیمت محصولات شرکت‌ها به سازمان حمایت و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ مربوطه جهت درج در سامانه www.124.ir می باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اعضای محترم انجمن می توانند جهت دریافت متن کامل تفاهم نامه مذکور به برد اعلانات سایت انجمن صنایع نساجی ایران به نشانی www.aiti.org.ir مراجعه نمایند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×