اخبار فرش ماشینی

متقاضیان دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده ثبت نام کنند

 

 وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: ثبت نام از متقاضیان دریافت گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کننده از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان آغاز شده و تا ۳۰ مهر ماه سال جاری ادامه دارد.

به گزارش ایرنا از شبکه اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، چهاردهمین دوره ممیزی و انتخاب واحدهای حامی حقوق مصرف کنندگان از سوی این سازمان با همکاری انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و دور جدید ثبت نام از متقاضیان برای شرکت در این زمینه آغاز شده است.

این انتخاب در چارچوب تعامل با تولید کنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات و افزایش توان رقابتی آنها صورت می گیرد.

علاقه مندان می توانند با ورود به پایگاه اینترنتی به نشانی www.cppo.ir و www.hami_ngo.ir اطلاعات لازم را دریافت و پس از مطالعه و تکمیل فرم ثبت نام، درخواست خود را به دبیرخانه دایمی اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان ارائه کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

هدف از ممیزی عملکرد واحدهای اقتصادی، بررسی راهکاری ترویج و گسترش فرهنگ رعایت حقوق مصرف کنندگان در جامعه، حمایت از شرکتهای تولیدکننده داخلی در جهت توسعه پایدار، تبیین و تشریح جایگاه کارآفرینی و تولید در جامعه و آثار اقتصادی آن بر صنعت و تولید کشور و در نهایت بررسی نقش تولیدکنندگان در رشد و تعالی اقتصادی کشور و رفاه بیشتر آحاد جامعه عنوان شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×