مد و پوشاک

نیاز جامعه طراحان کشور، شناخت واقعی مقوله لباس است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

منیره ملکی، دبیر بخش مسابقه چهارمین جشنواره مد و لباس فجر از نگاه کیفی هیات داوران در این دوره به آثار ارائه شده، خبر داد و گفت: طراحان کشور ما نیاز دارند تا بیشتر با مقوله لباس آشنایی داشته باشند.

به گزارش ستاد خبری چهارمین جشنواره مد و لباس فجر، ملکی با بیان این مطلب افزود: در این دوره تلاش کرده ایم تا ملاک ها و شاخص های علمی را برای انتخاب آثار در نظر داشته باشیم و نظر هر ۵ نفر در هیات داوران را اعمال کنیم. وی ادامه داد: زیبایی و تطبیق اثر با اصول طراحی، قابلیت تولید انبوه لباس، کاربردی بودن اثر در جامعه، تناسب رنگ، پارچه، کیفیت و نوآوری از مهم ترین معیارهای هیات داوران برای انتخاب آثار بوده است. ملکی همچنین گفت: ویترین طراحی کشور، جشنواره مد و لباس فجر است، بنابراین دقت و توجه به زیبایی را در دوره چهارم سرلوحه کارمان قرارداده ایم. دبیر بخش مسابقه چهارمین جشنواره مد و لباس فجر تصریح کرد: جوانان خلاق بسیاری در کشور ما حضور دارند که باید این گروه نوآور را برای حضور در جشنواره مد و لباس فجر تشویق و ترغیب کنیم.

چهارمین جشنواره مد و لباس فجر ۱۱ تا ۱۶ اسفند در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×