اخبار نساجی

تعیین حداقل دستمزد کارگران در سال آینده !

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تعیین حداقل دستمزد کارگران در سال آینده !

نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: این شورا تا پایان هفته ۲ تا سه نشست دیگر برای تعیین حداقل دستمزد کارگران در سال آینده برگزار و نتیجه نهایی تا پایان هفته اعلام می شود.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: این شورا تا پایان هفته ۲ تا سه نشست دیگر برای تعیین حداقل دستمزد کارگران در سال آینده برگزار و نتیجه نهایی تا پایان هفته اعلام می شود.

‘علی اکبر سیار مه ‘ روز شنبه در پایان نشست شورای عالی کار که در محل وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی تشکیل شد، در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، افزود: هنوز شورای عالی کار به نتیجه ای برای تعیین حداقل دستمزد کارگران در سال آینده نرسیده است و برگزاری نشست ها در هفته جاری کماکان ادامه می یابد.

وی اظهار داشت: در نشست امروز در خصوص مقدمات تعیین حداقل دستمزد بحث و گفت و گو شد، اما هنوز رقمی از سوی شرکای اجتماعی کار در نظر گرفته نشده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

یادآور می شود، سال گذشته ، حداقل دستمزد برای سال ۱۳۹۰ از سوی شورای عالی کار ۳۳۰ هزار تومان مصوب شد که نسبت به سال ۱۳۸۹ حدود ۹درصد افزایش داشت.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×