اخبار نساجی

هیوندای کره جنوبی همکاری های خود با ایران را متوقف می کند

نیویورک تایمز اعلام کرد

هیوندای کره جنوبی همکاری های خود با ایران را متوقف می کند

نیویورک تایمز اعلام کرد شرکت خودرو سازی هیوندای کره جنوبی زیر فشارهای غرب مجبور شده است همکاری های خود با ایران را متوقف کند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه نیویورک تایمز شرکت هیوندای دومین شرکت خودرو سازی خارجی پس از شرکت پژو سیتروئن فرانسه است که قصد دارد همکاری های خود با ایران را به علت فشارهای غرب متوقف کند .

بر اساس این گزارش شرکت هیوندای طی بیانیه ای اعلام کرده است کلیه همکاری های خود با ایران را قطع می کند و پروژه های در دست اجرا را نیز متوقف خواهد کرد . بر این اساس هیوندای افزود طی سالهای اخیر این شرکت فعالیت های خود در بازار ایران را گسترش داده و با استقبال خوب و چشمگیری از سوی مشتریان ایرانی روبرو شده است .

هیوندای قصد دارد همکاری با ایران برای تولید مشترک خودرو را نیز متوقف کند . گروه صهیونیستی موسوم به اتحاد علیه برنامه هسته ای ایران که برای اعمال تحریمهای اقتصادی و تجاری بر ضد ایران فعالیت می کند شرکت هیوندای موتورز را از فهرست شرکتهای خارجی همکار ایران حذف کرده است .

پیش از این نیز شرکت پژو سیتروئن فرانسه که به تازگی بخشی از سهام خود را به جنرال موتورز آمریکا واگذار کرده است برای مصون ماندن از تحریمهای آمریکا ، همکاری های خود را با ایران قطع کرده است . مقامهای هیوندای حاضر به ارائه توضیحی در این خصوص نشده اند .

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×