اخبار نساجی

رعایت قیمت مصرف کننده مندرج بر روی کاﻻها الزامی است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 

سرپرست معاونت بازرسی سازمان صنعت ،معدن وتجارت خراسان جنوبی گفت: رعایت قیمت مصرف کننده مندرج بر روی کاﻻها الزامی است.

ˈ الیاس جویبان ˈ در تشریح وظایف و ماموریتهای معاونت بازرسی و نظارت این سازمان افزود: با واحدهای صنفی عمده و خرده فروش که به هر دلیل قیمت های تعیین شده روی کاﻻها را رعایت نکرده و در راستای کسب سود بیشتر قیمتها را افزایش دهند برخورد خواهد شد.

وی گفت: وظیفه این معاونت تحلیل بازار کالا وخدمات و شناسایی متخلفان و برخورد قانونی بـا آنهـا در چارچوب قوانین و مقررات موجود در عرصه بازار می باشد.

جویبان افزود: به منظور کنترل و جلوگیری از هرگونه آشفتگی در قیمت و توزیع کاﻻ در بازار ، تمام واحدهای صنفی خرده فروش موظفند محصوﻻت خود را براساس قیمت مندرج بر روی کاﻻ و فاکتورهای خرید عرضه نمایند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی ادامه داد: در این راستا هرگونه تغییر درتاریخ و قیمت کاﻻهایی که قبلا خریداری کرده اند و یا نصب برچسب قیمت بر روی نرخهای قبلی مانده موجودی محصوﻻت در انبار و یا هر نوع اقدام دیگری که منجر به افزایش نرخ کاﻻ شود تخلف محسوب و قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

وی از عموم مردم خواست برای از بین بردن فرصت برای سودجویان ، شناسایی و برخورد قانونی با افرادی که قصد برهم زدن بازار و اجحاف به مشتریان را دارند ، همکاری جدی و بیشتری با سازمان داشته باشند و به محض مشاهده هرگونه تخلف از قبیل گران فروشی ،کم فروشی ،احتکار ،تقلب وعدم درج قیمت با تلفن رایگان ۱۲۴ سازمان یا ادارات تابعه تماس حاصل و موضوع را با ذکر آدرس دقیق و نام کالا گزارش تا در اولین فرصت مورد پی گیری قرار گیرد.

جویبان از تمامی واردکنندگان و شرکت های تولیدی و توزیعی و واحدهای صنفی خرد و کلان خواست به منظور ایجاد ثبات در بازار کاﻻ و خدمات کاﻻهای موجود خود را با نگاه تنظیم بازار، مدیریت و با قیمت مصوب به بازار عرضه کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×