اخبار فرش ماشینی

تعداد ۸۰ کارگر لغو قرار داد نساجی بروجرد طی دو هفته آینده بازگشت به کار می شوند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

جانشین مدیر عامل نساجی بروجرد گفت: طرح نوسازی نساجی بروجرد در حال اجراست و ظرف دو هفته آینده ۸۰ کارگر که لغو قرار داد شده بودند دوباره به کار باز می گردند و در ریسندگی فاز یک و دو مشغول به کار می شوند.

 “امید علایی” جانشین مدیر عامل نساجی بروجرد گفت: طرح نوسازی نساجی بروجرد از سال گذشته مطرح شد و استارت کار از بهمن سال ۹۴ زده شد و تا کنون چندین دستگاه ماشین آلات در فازهای مختلف نساجی نصب شده است.

  وی اضافه کرد: اواخر سال قبل چند دستگاه ماشین آلات در راستای طرح نوسازی در نساجی نصب شد و در پی آن امروز سه دستگاه ماشین آلات دیگر برای فاز یک و دو ریسندگی نساجی خریداری و قرار گرفته  که به زودی نصب و راه اندازی می شوند.

  به گفته وی اجرای طرح نوسازی و تعویض ماشین آلات قدیمی سبب بهبود کیفیت محصولات تولیدی می شود که  این نوسازی و خریداری ماشین آلات با منابع مالی شرکت خریداری شده است.

  علایی با اشاره به این که مواد اولیه لازم برای تولید محصول طی روزهای اخیر صورت گرفته گفت: ظرف دو هفته آینده ۸۰ نفر از کارگران بخش ریسندگی نساجی که ابتدای امسال لغو قرارداد شدند دوباره بارگشت به کار می شوند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

  وی بیان کرد: تلاش هایی لازم صورت گرفته تا با اجرای نوسازی نساجی کیفیت محصول تولیدی ارتقا یابد.

  جانشین مدیر عامل نساجی بروجرد اضافه کرد: به زودی مبلغ پنج میلیارد تومان مصوب سال قبل به نساجی بروجرد پرداخت می شود و پیگیریهای لازم برای دریافت تسهیلات ۵۰ میلیارد تومان ادامه دارد.

  به گزارش بازتاب بروجرد ابتدای امسال ۴۸۳ نفر از کارگران نساجی بروجرد لغو قرارداد شدند و قرار شد با اجرای طرح نوسازی نساجی، دوباره همه کارگران بازگشت به کار شوند که در مرحله اول ظرف چند روز آینده ۸۰ نیرو بازگشت به کار می شوند که امیدواریم همه نیروهای اخراجی در زمان مشخص شده به کار بازگردند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×