اخبار نساجی

تعداد کالاهای خریداری شده از اینترنت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تعداد کالاهای خریداری شده از اینترنت

مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران از آمادگی این شرکت برای عرضه کالاهای فروشگاه‌های مختلف در سامانه‌ خرید و فروش اینترنتی خبر داد.

محمدحسن کرباسیان با اشاره به استقبال گسترده مردم در نقاط مختلف کشور از سرویس‌های الکترونیکی شرکت در سال‌ گذشته بیان کرد: در سال گذشته نزدیک به دو میلیون کالا از طریق سامانه E-Bazar خرید و فروش شده است.

وی افزود: از ابتدای تلاش‌ شرکت پست در زمینه تجارت الکترونیکی (سال ۸۶) تاکنون بیش از هفت میلیون سفارش خرید اینترنتی با ارزش نزدیک به ۹۰۰ میلیارد مبادله شده است.

رئیس هیات‌ مدیره پست با بیان این که محصولات بیش از ۴۵۰ فروشگاه اینترنتی با مجوز در بازار الکترونیکی پست عرضه می‌شود گفت: در حال حاضر بیش از ۸۵۰۰ فروشگاه طرف قرارداد با ۲۳ شرکت بخش خصوصی نیز در حوزه تجارت الکترونیکی از طریق ما، کالاهای خود را به متقاضیان عرضه می‌کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

کرباسیان در ادامه از فروشگاه‌های فعال در حوزه‌های مختلف خواست تا از امکانات شرکت پست در زمینه بازار الکترونیکی استفاده کنند و محصولات خود را معرفی و به فروش برسانند.

مدیرعامل شرکت پست با اشاره به نقش موثر بازار الکترونیک پست در مبادلات کالاها گفت: بر اساس آخرین آمار موجود پنج‌ درصد از خرده فروشی‌ها در دنیا از طریق اینترنت عملیاتی می‌شود و ایران با داشتن فرهنگ غنی و بستر اینترنتی مناسب می‌تواند صنایع دستی و محصولات فرهنگی خود را از این طریق صادر کند.

کرباسیان با یادآوری قرارداد با مرکز توسعه رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد اذعان کرد: قرار است محصولات فرهنگی، نرم‌افزاری و تفریحی مورد تأیید این مرکز از طریق ۶۰ فروشگاه تولیدکننده محصولات دیجیتال در بازار الکترونیک پست عرضه شود تا هموطنان در کمال امنیت محصولات خود را سفارش دهند.

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران سامانه خرید و فروش اینترنتی در راستای توسعه خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات و به منظور تأمین نیازها و رضایتمندی مشتریان به نشانی اینترنتی‌www.ebazar.post.ir راه‌اندازی شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×