اخبار نساجی

تصمیمات جدید شورای عالی بیمه

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

تصمیمات جدید شورای عالی بیمه/ تدوین راهکارهای عملیاتی نرخ دیه
رئیس کل بیمه مرکزی ایران از تصمیمات جدید شورای عالی بیمه برای ارائه راهکارهای عملیاتی نرخ دیه خبر داد و گفت: این راهکارها بزودی تدوین و به مسئولان تصمیم گیر ارائه می شود.

جواد فرشباف ماهریان در گفتگو با مهر گفت: پس از موضع فرا قوه ای که توسط قوه قضائیه در قبال نرخ دیه اتخاذ شد و با حمایت های رئیس جمهور از حقوق مردم و صنعت بیمه و مساعدت های مجلس، عزم مسئولین بیمه مرکزی به عنوان یک نهاد حاکمیتی در صنعت بیمه برای ارائه راهکارهای مناسب و مشارکت در تدوین راهکارهای عملیاتی در این خصوص بسیار جدی تر شده است.

رئیس شورای عالی صنعت بیمه کشور با اشاره به جلسه دیروز عصر این شورا، عنوان کرد: شورای عالی بیمه در پی تدوین راهکارهای عملیاتی است که بتواند دست اندرکاران تصمیم گیر در این خصوص در سطح قوا را برای اتخاذ یک راهکار مناسب همراهی کند.

وی با تاکید بر اینکه این راهکار عملیاتی بزودی توسط شورای عالی بیمه تدوین و ارائه خواهد شد، افزود: این شورا نقطه نظرات تخصصی خود را برای تصمیم گیری مسئولان مربوطه بزودی ارائه خواهد کرد.

فرشباف ماهریان اتخاذ شیوه های مناسب در زمینه نرخ دیه و فراهم کردن بسترهای لازم برای عملیاتی کردن تصمیمات را از جمله راهکارهای مورد نظر ذکر و بیان کرد: در عین حال باید شیوه های اجرایی و عملیاتی این تصمیمات در جامعه را نیز مدنظر قرار داد.

وی خاطر نشان کرد: هر قانونی که تدوین می شود، به طور قطع نهادهای حاکمیتی مرتبط به آن باید بتوانند آئین نامه های اجرایی آن را تدوین کنند تا امکان تحقق قانون مربوطه فراهم شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رئیس کل بیمه مرکزی ایران با تاکید بر اینکه شورای عالی بیمه زمینه لازم را برای اجرای مناسب قانون فراهم می کند، تصریح کرد: ظرفیت های تحقق قانون هم توسط دست اندرکاران مهیا می شود.

وی از نقش رسانه ها در قبال موضوع نرخ بیمه شخص ثالث و دیه که با آحاد جامعه سر و کار دارد تقدیر کرد و افزود: از کلیه رسانه هایی که افکار عمومی را به خوبی نمایندگی کردند و نقش هدایت گرایانه در انعکاس دیدگاه های کارشناسی و مردمی داشتند قدردانی می کنم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×