اخبار فرش ماشینی

تسهیلات بانک توسعه صادرات برای خریداران خارجی فرش دستباف

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران از آمادگی این بانک برای اعطای تسهیلات در قالب “اعتبارخریدار” به خریداران خارجی فرش دستباف ایرانی خبر داد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، علی صالح‌آبادی در نشست فعالان فرش دستباف در قم گفت: همچنین بخشی از ۴۸۰ میلیارد ریال که از منابع سپرده‌ای ریالی صندوق توسعه ملی نزد این بانک با نرخ مصوب صندوق به صادرات فرش دستباف اختصاص پیدا می‌کند.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران افزود: افزایش سرمایه در این بانک بسیار اهمیت دارد چرا که با داشتن ۴۰ شعبه، جذب سپرده ریالی مردمی کمی دارد و صرفا به فعالیت‌های بانکداری توسعه‌ای و خدمت به صادرکنندگان تمرکز دارد.

رییس هیات مدیره بانک توسعه صادرات نرخ سود عقود مبادله‌ای را در این بانک ۲۱ درصد و عقود مشارکتی را دو درصد پایین‌تر از سایر بانک‌ها یعنی ۲۲ درصد بیان کرد و گفت: بانک توسعه صادرات ایران همواره خود را موظف به رعایت بخشنامه‌های بانک مرکزی می‌داند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی با اعلام این مطلب که بخش عمده‌ای از سرمایه بانک توسعه صادرات ایران ارزی است، گفت: بازپرداخت تسهیلات ارزی صرفا به صورت ارزی صورت خواهد گرفت.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×