اخبار فرش ماشینی

آغاز ثبت نام شرکت های تعاونی استان البرز در هشتمین جشنواره تعاونی های برتر کشور

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

معاون تعاون اداره کل تعاون و کار استان البرز از آغاز ثبت نام شرکت‌های تعاونی استان البرز برای حضور در هشتمین جشنواره تعاونی‌های برتر کشور با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، محمد علی محمد با اعلام این خبر افزود: این جشنواره ملی به منظور ارج نهادن به زحمات تلاشگران بخش تعاون، ترویج و توسعه تعاونی‌ها، به همت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری اتاق تعاون ایران برگزار می‌شود.

علی محمد افزود: در این راستا، تعاونگران استان البرز می‌توانند از تاریخ ۱۸ خرداد لغایت ۱۶ تیر ماه سال جاری همزمان با تعاونگران سراسر کشور با مراجعه به نشانی اینترنتی www.taavonibartar.ir و یا www.mcls.gov.ir (سایت وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی) جهت شرکت در هشتمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر ثبت نام نمایند.

وی درادامه خاطر نشان کرد: جشنواره تعاونی‌های برتر با حضور جامعه بزرگ تعاونگران کشوردر گرایش‌های کشاورزی، صنعتی، معدنی، خدماتی، آموزشگاهی، حمل و نقل، فرش دستباف، مرزنشینان، اعتبار، مسکن، عمران، زنان، سهام عدالت، دانش بنیان با هدف به تصویر کشیدن نقاط قوت و موفقیت این بخش، تقدیر از تعاونگران نمونه کشور، ترویج فرهنگ تعاون و شناساندن نمونه‌های موفق تعاونی و توانمندی‌های بالقوه آن و ایجاد انگیزه مضاعف در زمینه کار گروهی، بهره‌مندی بیشتر از استعدادها و نیز تجمیع سرمایه‌های اندک درهفته تعاون (شهریور ماه ۱۳۹۲) برگزار خواهد شد.

علی محمد در پایان اظهار امیدواری کرد تا با انتخاب و معرفی تعاونی‌های برتر کشور که با هدف ترویج فرهنگ تعاون و شناساندن نمونه‌های موفق تعاونی، توانمندی‌های بالقوه بخش تعاون را به تصویر می‌کشد بتوان در راستای اصلاح آگاهی‌ها و نگرش‌های عمومی نسبت به بخش تعاون مؤثر واقع شده و با بیان فرصت‌های موجود در این بخش بتوانیم موجبات تشویق، ترغیب و جلب افراد و گروه‌های مستعد و علاقمند فراهم آوریم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×