گزارش نمایشگاه ها

دموتکس چین، بزرگترین رویداد صنعت فرش و کفپوش آسیا

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

دموتکس چین، بزرگترین رویداد صنعت فرش و کفپوش آسیا

زمان برگزاری: ۲۹ – ۲۷ مارچ ۲۰۱۲
محل برگزاری نمایشگاههای بین المللی شانگهای- چین

این رویداد که توسط شرکت نمایشگاهی VNU و با همکاری شرکت نمایشگاههای آلمان برگزار می شود به عنوان بزرگترین رویداد کفپوش آسیا و دومین رویداد مهم جهان در این صنعت شناخته می شود. این نمایشگاه در سال۲۰۱۲ در ۱۱سالن برگزار می شود.
این نمایشگاه امسال همزمان با نمایشگاه ساختمان چین برگزار می شود و به همین جهت در مرکز توجهات قرار گرفته است. همانطور که می دانید صنعت کفپوش جهان رابطه تنگاتنگی با  بخش ساخت و ساز، چه مسکونی و چه تجاری دارد. مثلاً همواره ساخت هتل های جدید بازارهای جدیدی را برای تولیدکنندگان انواع فرش ماشینی، تافتینگ، کفپوشهای چوبی، لمینیت، سنگ و… ایجاد می کند. علاوه برآن در سالهای اخیر با بالا رفتن اهمیت طراحی و دکوراسیون در ساخت فضاهای مختلف نقش استفاده از انواع کفپوش ها هم پررنگ تر شده است.
در واقع همزمانی این نمایشگاه ها موجب شده تا شاهد ترکیبی از صنعت کفپوش، نساجی، صنعت ساختمان، معماری و طراحی داخلی باشیم که البته فرصت ها و موقعیت های جدیدی را برای همه آنها ایجاد می کند.

شرکت کنندگان جدید امسال چه کسانی هستند:
در نمایشگاه امسال شرکت های زیادی برای اولین بار حضور خواهند یافت که از مهمترین آنها می توان به Forbo، Berryalloc، Nore، Invista، Mapei، Lumber اشاره کرد. همچنین در نمایشگاه سال۲۰۱۲ کشور های پاکستان و ترکیه در بخش فرش دستباف به صورت پاویلیون شرکت خواهند کرد.
با وجود اینکه در چند سال اخیر نمایشگاه در بخش کفپوشهای انعطاف پذیر و فرش دستباف گسترش زیادی پیدا کرده است امّا همچنان کفپوشهای چوبی و لمینیت به عنوان مهمترین بخش نمایشگاه به حساب می آید.
چین در حال حاضر علاوه بر اینکه بزرگترین تولیدکننده انواع کفپوش در سطح جهان است به عنوان بزرگترین مصرف کننده کفپوش نیز شناخته می شود.

درباره نمایشگاه دموتکس چین- شانگهای
نمایشگاه دموتکس چین در ۱۱سالن در فضایی معادل ۱۲۷ هزار مترمربع برگزار می شود و بعد از دموتکس هانوفر بزرگترین رویداد کفپوش جهان است و همانطور که گفته شد بزرگترین رویداد کفپوش قاره آسیا به شمار می رود.
در سال ۲۰۱۱ در این نمایشگاه ۱۰۵۸ شرکت حضور یافتند و بیش از ۴۰هزارنفر بازدیدکننده حرفه ای از آن بازدید کردند.

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

دموتکس چین، بزرگترین رویداد صنعت فرش و کفپوش آسیا

تحریریه مجله نساجی کهن  ۷۷۲۴۵۷۸۰

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×