اخبار نساجی

پرتغال همچنان در مسیر یونان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

صندوق بین المللی پول،اقتصاد پرتغال را در سال جاری در مسیر یونان قلمداد می کند، افزایش بیکاری و رشد اقتصادی منفی هم از جمله پیش بینی های این صندوق برای این کشور است.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، شبکه یورونیوز روز چهارشنبه (۲۹ فوریه/ ۱۰ اسفند) تصریح کرد: «پرتغال موفق شد با عمل به تعهدات خود، رضایت وام دهندگان بین المللی را جلب کند. گروه سه جانبه، متشکل از نمایندگان اتحادیه اروپا و صندوق بین المللی پول که برای بررسی عملکرد دولت پرتغال به لیسبون سفر کرده بودند، با پرداخت بخش سوم وام ۷۸ میلیارد یورویی به پرتغال موافقت کردند. بدین ترتیب پرتغال حدود پانزده میلیارد یوروی دیگر از وام وعده داده شده را دریافت می کند.»

بر پایه این گزارش، ویترو گشپار، وزیر دارایی پرتغال گفت:” بررسی ها حکایت از آن داشت که برنامه تنظیم شده در مسیر خوبی قرار گرفته است و اقدامات مورد توافق تاکنون به درستی انجام شده و ارزیابی ها مثبت بود. این بدین معناست که ما زمان بیشتر و یا پول بیشتری درخواست نخواهیم کرد.”

یورونیوز افزود: «این در حالی است که صندوق بین المللی پول احتمال می دهد که پرتغال به بسته دوم کمکهای مالی بین المللی نیاز پیدا کند. این صندوق در تازه ترین گزارش خودپیش بینی کرده است که اقتصاد پرتغال در سال جاری در مسیر یونان حرکت کند.
افزایش بیکاری و رشد اقتصادی منفی هم از جمله پیش بینی های این صندوق برای پرتغال است.»

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×