اخبار نساجی

تدوین بیش از ۱۴۰۰ برنامه زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت

معاون برنامه ریزی وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت : تمام فعالیت های سازمان های زیر مجموعه وزارت صنعت ، معدن و تجارت در قالب برنامه راهبردی تدوین شده و بدین منظور بیش از ۱۴۰۰ فعالیت تعریف شده است.

به گزارش ایرنا از وزارت صنعت،معدن و تجارت’رضا فاطمی امین’ با اشاره به تنوع موضوعات افزود : این کار از سال گذشته در حوزه صنعت،معدن و تجارت که حدود ۴۰ درصد از تولید ناخالص داخلی را شامل می شود، آغاز شد و اکنون به مراحل خوبی رسیده است.

وی با اشاره به ویژگی خاص برنامه راهبردی اضافه کرد : چالشی که همیشه وجود دارد این است که برنامه ها تهیه و بعد به فراموشی سپرده می شود اما ویژگی خاصی در این سیستم اجرا شده که آن برنامه ریزی همزمان با اجراست و قسمت هایی نیز که قطعیت پیدا کند اجرایی می شود.

فاطمی امین یکی از راهبردهای مهم وزارت صنعت ، معدن و تجارت را فرآیند سرمایه گذاری دانست و افزود : در دفتر برنامه ریزی با ایجاد دالان سرمایه گذاری و در واقع پنجره واحد صنعت ، معدن و تجارت۱۵۰۰ فرصت سرمایه گذاری مشخص شده که ازبین آن ها ۱۳۰۰موضوع بدون اولویت و ۲۰۰ موضوع اولویت داراست.

فاطمی امین تصریح کرد : پیش از این تعیین اولویت دو تا سه ماه طول می کشید و هم اکنون ظرف چند ثانیه انجام می شود.

وی با اشاره به راه اندازی وب گاه بهین یاب افزود : می خواهیم تمام اطلاعات و خدماتی که مربوط به فعالان صنعت ، معدن و تجارت در این وب گاه یکپارچه کنیم و با الکترونیکی کردن فرایندها در واقع به نوعی محیط کسب و کار را بهبود دهیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گفته این مقام مسئول ایران در بیشتر رشته های تولید به حد اشباع رسیده است و آن چیزی که رشد اقتصادی را تضمین می کند ارزش افزوده و تولید کالا با فناوری بالاست و به این دلیل وزارت صنعت ، معدن و تجارت در حوزه فناوری متمرکز شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×