اخبار نساجی

توقف عرضه بنزین آزاد منتفی شد

 

توقف عرضه بنزین آزاد منتفی شد

براساس التیماتوم اتحادیه جایگاه داران بنزین مقرر بود تا از امروز عرضه بنزین آزاد در جایگاه های تهران متوقف شود اما شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با تشکیل جلسه ای در روز سه‌شنبه-فردا- به دنبال رفع کردن مشکلات این اتحادیه است.

به گزارش فارس، چندی پیش بیژن حاج محمدرضا رئیس اتحادیه جایگاه داران بنزین در جمع خبرنگاران از توقف عرضه بنزین آزاد در جایگاه‌ها از تاریخ ۱۵ اسفندماه به دلیل برخی از مشکلات ایجاد شده میان این اتحادیه و شرکت پالایش و پخش خبر داد و اعلام کرد اگر تا این تاریخ مشکلات برطرف نشود این اتحادیه با نصب پلاکاردهایی در جایگاه های تهران و پس از آن در کل کشور عرضه بنزین آزاد را متوقف می کند.

این گزارش حاکی است پس از آن جلسه، مسئولان شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی بارها اعلام کردند قصد دارند تا مشکلات این اتحادیه را برطرف کنند تا این تهدید عملی نشود.

براساس این گزارش تا کنون چندین جلسه میان شرکت ملی پخش فراورده های نفتی و اتحادیه جایگاه داران بنزین تشکیل شده است اما رئیس اتحادیه جایگاه داران چند روز گذشته از عدم برطرف شدن مشکلات این اتحادیه خبر داده بود و انتظار می رفت تا امروز عرضه بنزین آزاد در تهران متوقف شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

پیگیری خبرنگار فارس حاکی است هنوز مشکلات این اتحادیه برطرف نشده و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تشکیل جلسه‌ای فوری را با اعضای این اتحادیه در ساعت ۱۵ فردا خواستار شده است تا بتواند بدون ایجاد مشکل برای شهروندان به مشکلات اتحادیه جایگاه داران بنزین رسیدگی کند.

بنابراین گزارش به نظر می رسد توقف عرضه بنزین آزاد در جایگاه ها دیگر در دستور کار این اتحادیه نیست و شهروندان می توانند از بنزین آزاد نیز همانند گذشته استفاده کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×