اخبار نساجی

توافق هسته‌ای بر اقتصاد تاثیر مثبت خواهد گذاشت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

توافق هسته‌ای بر اقتصاد تاثیر مثبت خواهد گذاشت

لایحه بودجه ۹۳ تدوین شد

سخنگوی دولت با بیان این که توافق هسته ای باعث کاهش بخشی از تحریم ها خواهد شد ادامه داد: علاوه بر این بعضی منابع کشور نیز قابل استفاده خواهد بود که این مسئله بر اقتصاد کشور تاثیر مثبت خواهد داشت.
به گزارش مهر، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در حاشیه مراسم تدوین برنامه های راهبردی دولت که دیروز دوشنبه در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی در مورد گزارش صد روزه دولت گفت: رئیس جمهور بعد از صد روز گزارش عملکرد ویژگی ها و شرایط دولت تدبیر و اقدامات انجام شده را بیان خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به موفقیت ملی که در آخرین روزهای دوره صد روزه برای ملت فراهم شد و با توجه به هوشمندی و شجاعت مقام معظم رهبری و وقت شناسی و بردباری ملت ایران و همینطور تدبیر و زیرکی تیم مذاکره کننده و جمعی که از ایران هدایت می کردند به عنوان عقل منفصل ، رئیس جمهور توضیحی خواهند داد.

نوبخت با بیان این که فرزندان ملت در دولت شبانه روزی تلاش کردند وضع را به تدریج بهتر کنند در مورد لایحه بودجه ادامه داد: با افتخار باید عرض کنم لایحه بودجه سال ۹۳ در معاونت برنامه ریزی رئیس جمهور به پایان رسید و دولت در جلسات هیات وزیران بیش از ۱۴ تبصره از لایحه بودجه ۹۳ را به تصویب رساند. فردا هم در جلسه هیات وزیران به این مسئله رسیدگی می شود و تلاش می شود تا هیات وزیران هر روز در مورد لایحه بودجه جلسه تشکیل دهد تا لایحه بودجه را به موقع تنظیم کنند و به گونه ای عمل شود تا بهمن ماه مصوبه قانونی داشته باشیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رئیس جمهور در مورد احیای سازمان مدیریت برنامه ریزی گفت: با توجه به این که در فرا دست ترین سند چشم انداز ۲۰ ساله توسعه یافتگی یک هدف اساسی انتخاب شده است و برای تحقق این هدف باید دستگاه متولی برنامه ریزی وجود داشته باشد به همین منظور سازمان مدیریت و برنامه ریزی این کار را انجام می دهد و خوشبختانه مجلس محترم قبل از شروع دولت یازدهم احیای این سازمان را در دستور کار قرار داد و در کمیسیون برنامه و بودجه فعالیت ها و معاونت برنامه ریزی و راهبردی مشخص شده است.

سخنگوی دولت در پایان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که توافق هسته ای صورت گرفته چه تاثیری بر اقتصاد کشور دارد، گفت: قطعا با توجه به توافق صورت گرفته بخشی از تحریم ها کاهش می یابد و بعضی از منابع قابل استفاده می شود و این بر اقتصاد ایران اثر گذار خواهد بود البته این به این معنی نیست که این منابع را تبدیل به ریال کنیم و در کشور تقسیم کنیم بلکه از این منابع استفاده بهینه خواهد شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×