اخبار نساجی

پرونده سنگ‌آهن در دستور کار

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

رئیس شورای رقابت از نهایی شدن و ابلاغ دستورالعمل عوارض جاده ای تا دوسه هفته دیگر و بررسی پرونده سنگ آهنی‌ها در جلسات بعدی خبر داد.

جمشید پژویان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی فارس، در برابر این سئوال که آیا طبق اعلام قبلی مبنی بر بررسی پرونده سنگ آهنی ها و موضوع افزایش ۳۰ درصدی بهره مالکانه ( مصوب دوم اسفند نمایندگان ویژه رئیس جمهور)، این مسئله در جلسه شورای رقابت مطرح شد یا خیر؟ پاسخ داد: به دلیل طی مراحل نهایی دستور العمل عوارض جاده ای در شورای رقابت ، موضوع سنگ آهنی ها به بعد از اتمام این دستور العمل در دو سه جلسه آینده موکول شد.

وی ادامه داد: در حالی از سال گذشته با همکاری موثر وزارت راه و از طریق کارگروهی،مسئله نظامند کردن عوارض جاده ای مطرح شده که تصویب دستورالعمل آن در مراحل نهایی قرار دارد و در آینده ای نزدیک به سرمایه گذاران جاده ای و وزارت راه ابلاغ خواهد شد.

به گفته پژویان تاکنون موضوع عوارض جاده ای و میزان هزینه و درآمد آن غیر شفاف بود اما با ابلاغ و اجرای دستورالعمل مربوطه ، هم میزان درآمدها مشخص و شفاف و هم رابطه مالی و کاری سرمایه گذاران و نهادهای مرتبط با عوارض جاده ای روشن خواهد شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×