اخبار نساجی

جزئیات کامل قیمت‌گذاری جدید محصولات ایران خودرو

 

جزئیات کامل قیمت‌گذاری جدید محصولات ایران خودرو

براساس مصوبه روز گذشته کمیته قیمت‌گذاری خودرو، قیمت برخی خودروهای تولید داخل افزایش یافت که بیشترین تغییرات مشمول محصولات ایران خودرو شده است.

فارس نوشت: در تصمیم‌گیری اخیر کمیته قیمت‌گذاری خودرو، محصولات ایران خودرو از نظر تعداد، رتبه اول را در تغییر قیمت‌ها به خود اختصاص داده است.

بر این اساس قیمت هر دستگاه تندر ۹۰ مدل E2 تولید ایران خودرو از ۱۵ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان به ۱۶ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان رسیده است.

همچنین قیمت هر دستگاه پژو ۲۰۶ تیپ ۲ از ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به ۱۶ میلیون تومان و هر دستگاه وانت پیکان با ۲۰۰ هزار تومان افزایش از ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

بر اساس مصوبه اخیر کمیته قیمت‌گذاری خودرو، قیمت هر دستگاه پژو ۴۰۵ از ۱۳ میلیون و ۹۸۵ هزار تومان به ۱۴ میلیون و ۶۸۵ هزار تومان رسیده و قیمت پژو ۲۰۶ صندوق‌دار نیز که قبلا ۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان توسط کارخانه عرضه می‌شد به ۱۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است.

همچنین قیمت هر دستگاه پرشیا از ۱۸ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان به ۱۸ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان افزایش یافته و قیمت سمند بنزینی با موتور EF7 از ۱۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان به ۱۶ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان رسیده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×