اخبار نساجی

تاسیس ۲ ایرلاین جدید در سال ۹۲

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تاسیس 2 ایرلاین جدید در سال 92

ورود هواپیماهای جدید به کشور

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از تاسیس دو ایرلاین جدید در سال جاری خبر داد و گفت: در سال گذشته ۱۹ فروند هواپیما به ناوگان هوایی کشور اضافه شد و برای سال جاری هم تعداد دیگری هواپیما به ناوگان هوایی افزوده می شود.

حمید رضا پهلوانی در گفتگو با مهر در خصوص ارایه مجوز برای تاسیس شرکتهای هواپیمایی اظهار داشت: در سال گذشته حدود ۱۸ مصوبه برای تاسیس ایرلاین صادر شد که این شرکتها براساس تعهداتی که دادند، در حال تکمیل ساختار در حال تکمیل ناوگان هوایی و ساختاری های فنی خود هستند.

وی با بیان اینکه امیدواریم تاپایان امسال حداقل دو شرکت هواپیمایی فعالیت خود را آغاز کنند، افزود: در سال گذشته ۱۹ فروند هواپیما به ناوگان هوایی کشور اضافه شد و برای سال جاری هم تعداد دیگری هواپیما به ناوگان هوایی افزوده می شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص تعداد ورود هواپیما در سال چاری، گفت: آمار ورود هواپیما از سوی بخش خصوصی انجام می شود و به دلیل اینکه ساختار اقتصادی این شرکتها، خصوصی است، ما از توان سرمایه گذاری آنها و کانال های ورود هواپیما اطلاعی نداریم.

پهلوانی تصریح کرد: اما ورود هواپیما براساس شاخصهای سازمان انجام می گیرد و سازمان کمک می کند تا ایرلاینها زمان زیادی را برای پروازها از دست ندهند تا شاهد حضور هواپیماهای بیشتری در ناوگان حمل و نقل هوایی باشیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×