اخبار فرش ماشینی

نساجی ایران قابلیت تولید کالای باکیفیت و قابل رقابت با خارج را دارد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

نساجی ایران قابلیت تولید کالای باکیفیت و قابل رقابت با خارج را دارد

یک مدیر فروش پوشاک زنانه گفت: تبلیغات عنصر بسیار مثبتی برای بازگرداندن بازار داخلی است، می‌توان با نظارت درست بر کیفیت کالاهای ارائه شده، ارزش خرید کالای ایرانی را به روزهای نخست بازگرداند و از ورود کالاهای بی‌کیفیت خارجی پیشگیری کرد.

ابراهیم گواهی، درباره وضعیت خرید کالای ایرانی در بازار کشور گفت: پارچه های ایرانی و خارجی به موازات یکدیگر در بازار حضور دارند اما گاهی به مرور از کیفیت کالاهای تولید داخل کاسته می‎شود، فراموش نکنیم کارخانجات نساجی ایران قابلیت تولید کالای باکیفیت و قابل رقابت با کالای خارجی را دارند.

وی درباره واردات پارچه و پوشاک به کشور اظهار کرد: بسیاری از تولیدکنندگان کوچک که قادر نیستند با هزینه های سنگین تولید در کشور نظیر بیمه، مالیات و … کنار بیایند این کار را کنار می گذارند و با سرمایه خود وارد بازار واردات پوشاک می شوند که مسلما سود بیشتری را به همراه دارد.

گواهی ادامه داد: بسیاری از خریداران بر اساس توانایی مالی خود اقدام به خرید می کنند به همین خاطر نوع مارک و برند درج شده بر روی لباس برای آن ها مهم نیست.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی تصریح کرد: دنیا امروز بر روی اسم و برند تاکید ویژه و خاصی دارد چرا که زمانیکه شما از یک نام معتبر خرید می کنید از کیفیت کالای خریداری شده مطمئن هستید در صورتیکه ما در ایران با درج مارک خارجی تنها برندها و مارک های خارج از کشور را تبلیغ می کنیم.

گواهی ادامه داد: تبلیغات عنصر بسیار مثبتی برای بازگرداندن بازار داخلی است به نحوی که می توان با یک نظارت درست بر کیفیت کالاهای ارائه شده، ارزش خرید کالای ایرانی را به روزهای نخست بازگرداند و از ورود کالاهای بی کیفیت چینی و خارجی پیشگیری کرد کما اینکه امروز بسیاری از تولیدکنندگان پوشاک مردانه توانسته اند مارک های معتبری را راه اندازی کنند و حتی در عرصه صادرات نیز موفق عمل کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×