اخبار نساجی

بیکاری در انگلیس به بالاترین رقم از سال ۱۹۹۴ رسید

خبرگزاری فارس: میزان بیکاری در انگلیس به بالاترین میزان از سال ۱۹۹۴ رسید و رکورد جدیدی به ثبت رساند.
خبرگزاری فارس: بیکاری در انگلیس به بالاترین رقم از سال ۱۹۹۴ رسید

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل فارس، بیکاری در انگلیس به بالاترین میزان از سال ۱۹۹۴ رسید. در این میان به ویژه جوانان به شدت زیان دیده‌اند چراکه شرکت‌های خصوصی نتوانستند بیکاری بخش‌های عمومی را جبران کنند.
به گزارش رویترز، در حالی که اقتصاد انگلیس در طی سال گذشته بسیار کم رشد داشته است و هزینه‌های مصرفی و بازارهای اصلی صادرات کاهش یافته است، کاهش شدید در هزینه‌های دولت به معنی کاهش بیش از ۳۰۰ هزار فرصت شغلی در سال آینده  در بخش عمومی است.

آلن کلارک یک اقتصاددان گفت: این آمار و ارقام یک فاجعه است.
وی توضیح داد: این آمار تعجب‌آور نیست چراکه رشد اقتصادی نصف سرعت مورد نیاز برای ثابت نگاه داشتن بیکاری است و به زودی تغییر پیدا نمی‌کند در نتیجه ما باید به چنین آماری عادت کنیم.
آمار رسمی منتشره در امروز نشان داد که تعداد بیکاران انگلیسی در ماه سپتامبر ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر افزایش یافته است؛ تحلیلگران افزایش ۲۵ هزار نفری را پیش‌بینی کرده بودند.

این آمار نشان داد که بیکاری جوانان در بالاترین میزان از رکورد سال ۱۹۹۲ قرار دارد؛ بیکاری جوانان ۱۶ تا ۲۴ ساله در ۳ ماه تا ماه آگوست سال جاری ۲۱ درصد افزایش یافت و این میزان ۱.۶ درصد از ماه می بیشتر است.
اداره امار ملی انگلیس اعلام کرد: تعداد افراد بیکار ۱۱۴ هزار نفر در ۳ ماه تا آگوست افزایش یافته است و به ۲ میلیون و ۵۷۰ میلیون نفر رسیده است که این میزان بیشترین میزان از اکتبر ۱۹۹۴ است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×