اخبار فرش ماشینیاسلاید شوجذاب‌ترین‌هاگزارش نمایشگاه ها

بیستمین دوره نمایشگاه منسوجات خانگی روسیه و بخشی برای فرش ماشینی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 

بهنام قاسمی :: مجله نساجی کهن :: امسال نمایشگاه منسوجات خانگی روسیه یعنی هیم تکستایل روسیه ، بیستمین سال برگزاری خود را جشن می گیرد. برگزار کننده این رویداد شرکت نمایشگاه های فرانکفورت آلمان می باشد. این رویداد در تاریخ ۱۸ تا ۲۰ سپتامبر مطابق با  ۲۷   لغایت ۲۹ شهریور ۱۳۹۷  در مرکز نمایشگاهی Crocus Expo  مسکو برگزار می شود.

در واقع هیم تکستایل فرانکفورت به عنوان بزرگترین نمایشگاه جهان در بخش منسوجات خانگی برند خود را در سایر نقاط جهان گسترده است و نمایشگاه هیم تکستایل مسکو نسخه ای برای فعالان این حوزه از صنعت نساجی در روسیه و کشورهای سی آی اس می باشد.

نمایشگاه منسوجات خانگی روسیه - مسکو
نمایشگاه منسوجات خانگی روسیه – مسکو

تقاضای بسیار بالا برای حضور در این رویداد

این نمایشگاه تقریبا همیشه مملو از شرکت های علاقمند به بازار روسیه و کشورهای اطراف است و هرساله از مدت ها قبل بخش مهمی از نمایشگاه از پیش رزرو شده استدر این نمایشگاه پاویلیون های ملی از کشورهای ترکیه، آلمان ، چین ، پاکستان و البته ایران حضور دارند که نشانه اهمیت بالای این بازار می باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

رویدادی ویژه برای فرش ماشینی در روسیه

CarpetLab exposition   نقطه عطف نمایشگاه در سال ۲۰۱۸

در حاشیه نمایشگاه منسوجات خانگی روسیه – مسکو بخش ویژه ای با عنوان CarpetLab exposition   در این بخش از نمایشگاه شرکت های معتبری از کشورهای ترکیه، ایران، پاکستان ، ترکمنستان و سایر کشورهای مهم در بخش کفپوش ها که بازار خوبی در روسیه دارند به معرفی آخرین کلکسیون های تولیدی خود می پردازند. در این نمایشگاه همچنین فرصت های بسیار خوبی برای ملاقات های رو در رو بین بازدیدکنندگان و خریداران کالاها و شرکت های حاضر وجود خواهد داشت

 

در باره شرکت نمایشگاه های فرانکفورت

این شرکت یکی از بزرگترین شرکت های نمایشگاهی آلمان و جهان است که بیش از ۲۵۰۰ کارمند در ۳۰ نقطه جهان دارد. این شرکت با فروش سالانه حدود ۶۶۱ میلیون یورو صاحب برخی از بزرگترین نمایشگاه های جهان نظیر نمایشگاه منسوجات خانگی فرانکفورت می باشد.

 

دانلود رایگان بروشور نمایشگاه 

 

نمایشگاه منسوجات خانگی روسیه - مسکو
نمایشگاه منسوجات خانگی روسیه – مسکو

 

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×