اخبار فرش ماشینی

گزارشی از برگزاری هفتمین همایش ملی فرش ماشینی در کاشان به وقت همگرائی

همایش ملی صنعت فرش ماشینی

به همت سرای نوآوری فرش ماشینی، مرکز تحقیقات فرش ماشینی و گروه تخصصی مهندسی نساجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان و مشارکت و حمایتهای مادی و معنوی سازمانها، ارگانها، ادارات دولتی و شرکتهای تخصصی و تحقیقاتی و کارآفرین در حوزه صنعت فرش ماشینی کشور عصر روز چهارشنبه چهاردهم اردیبهشت ماه درمحل تالار غیاث الدین جمشید کاشانی دانشگاه آزاد اسلامی واحدکاشان برگزار شد.

در این همایش که با حضور مدیران وزارت صمت و ادارات شهرستانهای تابعه، پژوهشگران، اساتید، جمعی از اعضای هیئت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران، اعضای اتاق بازرگانی و شرکت تعاونی و اتحادیه تولید‌کنندگان فرش ماشینی از شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل و … همراه بود، از پوستر سومین رویداد ملی فرش و چندین اثر تخصصی در حوزه صنعت فرش ماشینی رونمایی شد.

به وقت همگرائی

پس از تلاوت آیاتی از قرآن مجید و پخش سرود ملی، دکتر میثم عرب زاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان به جایگاه سخنرانی دعوت شد. وی ضمن خوشامدگویی به میهمانان به معرفی اجمالی ۵ هزاردانشگاه آزاد اسالمی پرداخت که در حال حاضر تقریبا دانشجوی فعال و هزار پرسنل در قالب استاد، هیئت علمی، استاد حق التدریس، معلم (شاغل در مدارس سماء) دارد. دکتر عربزاده یکی از چالش های آینده کشور را در بخش نیروی انسانی دانست که باید توجه ویژه به آن شود.

دکتر شایا محمودیان- رئیس مرکز تحقیقات فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان- و سخنران بعدی همایش ابراز داشت:ازاهداف این همایش میتوان به مواردی مانند هم اندیشی میان صنعت ،دانشگاه و مسئولان و همچنین هم اندیشی میان بخشهای مختلف صنعت اشاره کرد و امیدواریم در جهت اعتالی صنعت فرش ماشینی گامهای موثر برداریم.

وی گفت: هدف ما در گروه مهندسی نساجی دانشگاه آزاد اسلامی واحدکاشان، آموزش و تربیت فارغ التحصیلان توانمند است تا از نظر علمی و عملی به سطح قابل توجهی برسند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×