اخبار نساجی

تولید کننده لباس‌های بافتنی ترکیه‌ و اعتماد به Relanit

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

کارخانه Rubenis از ماشین‌های بافندگی حلقوی Mayer & Cie استفاده می‌کند

روزانه ۲۵ تن لباس بافتنی ظرفیت تولید کارخانه بافندگی Rubenis است. این شرکت تولید کننده منسوجات کاملاً یکپارچه در استانبول ترکیه واقع است و از ابتدای سال ۲۰۲۱ در تأسیسات جدید و پیشرفته تولید خود و تنها با استفاده از ماشین‌آلات Mayer & Cie، فعالیت خود را آغاز کرد.

بیش از ۳۰ عدد دستگاه بافندگی حلقوی آلمانی در شرکت Rubenis در حال کار هستند. آنها پارچه‌های یک رو سیلندر، دو رو سیلندر، ریب و به طور خلاصه هر آنچه مشتری در نظر دارد را می‌بافند. کارخانه Rubenis فقط از پنبه ارگانیک کارخانه ریسندگی خود استفاده می‌کند. پارچه‌های تولیدی این شرکت در رول‌های ۱۰۰ تا ۲۵۰ کیلوگرمی عرضه می‌شوند.

دو سوم ماشین‌های بافندگی حلقوی در شرکت Rubenis ، همه با قاب‌های صنعتی و در کابین‌های جداگانه‌ای برای جلوگیری از پخش پرز قرار دارند. این ماشین‌ها مدل Relanit 3.2 HS هستند. متداول‌ترین مدل این نوع دستگاه بسیار پربازده، نسخه ۳۲ اینچی و پس از آن نسخه‌های ۳۰ و ۲۶ اینچی هستند. تمام ماشین‌های Relanit 3.2 HS با گیج E28 هستند. آنها در بافت نخ‌های الاستومری نیز بسیار کارآمد هستند.

شرکت Rubenis همچنین از چندین دستگاه سه رشته‌ای فلیس MBF 3.2 و D4 2.2 II استفاده می‌کند. متخصصان بافت اینترلاک از E18 ، MBF 3.2 به E24 گیج بر روی قاب ۳۲ اینچی، پارچه می‌بافند.

ماشین گردبافی مایر
ماشین‌های مدل Relanit 3.2 HS

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×